نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه ورزش با توجه به اثر گذاری بالا، شایسته احترام، پشتیبانی و حمایت بیشتر دولت ها و عموم مردم است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، سید جواد ساداتی نژاد در جلسه بررسی مشکلات ورزشی آران و بیدگل در جمع قهرمانان و پهلوانان شهرستان، اظهار کرد: ورزشکاران برای جامعه به جز افتخار مادی و نشان، دارای ارزش فرهنگی هستند. الگوی بیشتر جوانان قهرمان های ورزشی هستند.
وی افزود: قهرمان ورزشی پتانسیل بالایی برای جامعه است و با حمایت درست و اصولی از او می توان یک الگوی کامل و سالم ایرانی و اسلامی به قشر جوان و نسل آینده تحویل داد و این وظیفه ای عمومی است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بودجه محدود، ورزش یک شهر مانند آران و بیدگل (15 میلیون) دارد نباید توقع داشت که تمام ورزش ها و قهرمانان تامین مالی شوند، هرچند این توقع به جایی است که یک قهرمان باید حمایت مالی شود تا بدون دغدغه، تنها ورزش کند.
وی ادامه داد: تنها یک راهکار مناسب و منطقی پیش پای ورزش و قهرمان است و آن تکیه بر تلاش و همت خود و استفاده درست و اصولی از حامیان و خیران ورزشی است که درد ورزش را لمس می کنند و دلشان برای ورزش و قهرمان می سوزد.
ساداتی نژاد گفت: تشکیل یک کارگروه و مجمع ورزشی با مشارکت قهرمانان ورزشی و خیران ورزش برای ایجاد مکانی برای رفع مشکلات ورزشکاران و به خصوص قهرمانان استانی، کشوری و بین المللی لازم است تا با حمایت خیران ورزشی بتوان قدری از مشکلات جامعه ورزش آران و بیدگل را رفع کرد.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم و خیران آران و بیدگل الگوی کامل ایثار و پایداری هستند، کسانی که با کمترین توقع و بیشترین تلاش شهر را سر پا نگه داشته اند و بیش از 800 شرکت صنعتی و بدون حتی یک واحد صنعتی دولتی اشتغال بالایی را در استان و کشور ایجاد کرده اند.
وی گفت: ورزش جایگاه بلندی در رفع مشکلات اجتماعی و دغدغه های فرهنگی و سیاسی دارد، توجه درست و اصولی به ورزش، جامعه را از بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی بیمه می کند و در این راه حضور خیران، این جهادگران صحنه اقتصاد بیش از پیش لازم و ضروری است.
خبرنگار:   13094

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.