مدیرگروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: آزمون جامع نهایی پیش از فراغت تحصیل دانشجویان پرستاری با حضور ۴۴ نفر از دانشجویان کارشناسی پرستاری در ۹ ایستگاه با مدت زمان ۱۰ دقیقه برای هر ایستگاه برگزار شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، الهام داوری در خصوص برگزاری آزمون جامع نهایی پیش از فراغت تحصیل دانشجویان این دانشکده، اظهار کرد: دستیابی به میزان صلاحیت های حرفه ایی دانشجویان، مهمترین هدف برگزاری این آزمون به شمار می آید و این آزمون برای اولین بار پس از تغییر سرفصل کارشناسی پرستاری در مرکز مهارت های بالینی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد.
وی افزود: به منظور برگزاری دقیق این آزمون، از اردیبهشت ماه سال جاری کمیته ای شامل رئیس دانشکده، معاون آموزشی ـ دانشجویی، مدیر گروه کارشناسی پرستاری و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی تشکیل و برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری این آزمون انجام شد.
مدیرگروه کارشناسی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: این آزمون با حضور ۴۴ نفر از دانشجویان کارشناسی پرستاری و با همکاری ۱۵ عضو هیئت علمی، ۶ نفر از کارکنان اداری و ۳ نفر از دانشجویان در ۹ ایستگاه با مدت زمان ۱۰ دقیقه برای هر ایستگاه برگزار شد.
وی تصریح کرد: در دو ایستگاه از این آزمون از بیمار استفاده شد و طی برگزاری آزمون نهایی، دانشجویان گروههای دوم و سوم در اتاق قرنطینه به سر می بردند.
داوری اظهار امیدواری کرد که در آینده نیز این آزمون با قوت بیشتری به منظور دستیابی به اهداف آموزشی این رشته برگزار شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.