رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: با توجه به جمعیت بالای شهرستان و تعداد زیاد جوان برای کمک به نیازهای فرهنگی این قشر، سینمای سیار حداقل نیاز آران و بیدگل است.
سعید ضابطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل، اظهار کرد: ایجاد یک خانه سینما و وسایل جانبی آن همت جهادی می‌طلبد و باید دستگاه‌های فرهنگی شهرستان، خیران و بخش خصوصی کمک کنند تا بتوانیم به کمک هم این خواسته و نیاز نسل جوان شهرستان را بر آورده کنیم.
وی افزود: البته در زمینه سینما احتیاج به مدت زمان زیادی داریم و فعلاً باید با یک برنامه‌ریزی درست و منظم با ایجاد سینمای سیار بتوانیم نیاز جوانانی را که برای دیدن فیلم‌های روز سینما به شهر کاشان می‌روند را برطرف کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، گفت: در تلاش هستیم شهرهای اطراف آران و بیدگل از جمله نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد سینمای سیار داشته باشند تا قدری از نیازهای فرهنگی و هنری مردم شهرستان جواب داده شود، البته چندی قبل سینمای سیاری در آران و بیدگل فعالیت داشت ولی الآن خبری از سینمای سیار نیست.
ضابطی  با بیان اینکه ساخت سینما، وظیفه اداره ارشاد نیست، گفت: البته در این راه باید همکاری و کمک بیشتری از طرف شهرداری، شورای اسلامی شهر و آموزش و پرورش که دستگاه‌های فعال اجتماعی هستند انجام شود.

وی گفت: در حال مذاکره، صحبت و بررسی با گروه‌ها و نهادهایی هستیم تا بتوانیم به زودی شاهد فعال شدن سینمای سیار فعال و پویا برای نمایش هم‌زمان فیلم‌های روز سینمای ایران در سطح آران و بیدگل باشیم تا بتوانیم مقداری از دِین خود را به نسل جوانِ جامعه ادا کنیم.

کد خبرنگار: 13094


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.