فرمانده مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: امروز دشمن برای سلطه بر جوانان در جبهه های فرهنگی وارد جنگ شده و این وظیفه مادران و بانوان را سنگین کرده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، شامگاه گذشته (پنج شنبه)، سرهنگ حسن فخرل در همایش حجاب و عفاف در جمع بانوان شهرستان در مصلی نماز جمعه اظهار کرد: امروز نقش زنان و دختران جامعه ما در جبهه های حق علیه باطل اگر بیشتر از مردان نباشد کمتر نیست، امروز دشمن دنبال جنگ در جبهه فرهنگی و مذهبی است.
وی افزود: یکی از دستورات صریح خدا، قرآن و اسلام حفظ حجاب و عفاف در بین جامعه است، اگر این ارزش و فرهنگ از بین خانواده های ما خارج شد، یقین داشته باشید همه چیز را از دست خواهیم داد.
وی افزود: جوان ما برای حفظ حجاب و عفاف به کوچه و خیابان ریخت و انقلاب کرد، جوان 8 سال دفاع مقدس برای حفظ ناموس و کشور با کمترین امکانات از کشور دفاع کرد، ما در راه حفظ ارزش ها و حجاب و عفاف کم صدمه ندیدیم که به راحتی اجازه بدهیم دشمن به راحتی با روح و روان جوان ما بازی کند.
فرمانده بسیج آران و بیدگل گفت: البته در مواردی بد حجابی و بی حجابی در گوشه و کنار دیده می شود ولی این کف روی آب است، هنوز دغدغه خیلی از خانواده ها مسئله حفظ حجاب است، ما برای این ارزش انقلابی چه خون دلها که نخوردیم و چه جوانان برومندی که از دست ندادیم.
وی تصریح کرد: سلاح امروز بانوان و دختران جامعه ما حفظ حجاب است، جامعه سالم با مادران سالم و عفیف شکل می گیرد، هر گونه کوتاهی در این زمینه دامن تمام افراد جامعه را خواهد گرفت، به هوش باشیم دشمن از همه نقشه ها نا امید شده و این تنها جبهه دشمن است که هنوز کور سوی امیدی برای سلطه بر جوانان ما دارد.
خبرنگار:    13094
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.