دبیر سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با بیان اینکه محور تاریخی چهارباغ پایگاه اصلی جشنواره فیلم کودک و نوجوان است، گفت: یازده سالن سینما با ظرفیتی بیش از 2400 نفر به این دوره از جشنواره اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا تابش در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اصفهان اظهار داشت: محور تاریخی چهارباغ پایگاه اصلی برای سی و دومین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان است و بیش از 1700 صندلی سینما در این منطقه به جشنواره اختصاص دارد.

وی با اشاره به دریافت 154 فیلم کوتاه، بلند و پویانمایی افزود: 194 اثر در بخش سینمای ایران به دبیرخانه ارسال شده که 15 اثر بلند است و 44 عنوان پویا نمایی و شش عنوان سینمایی است.

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تصریح کرد: 44کشور برای شرکت در جشنواره فیلم امسال اعلام آمادگی کرده و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند و ما نیز با کمک دبیرخانه جشنواره و شهرداری اصفهان در صدد تهیه بسته گردشگری برای شرکت کنندگان خارجی در جشنواره اصفهان هستیم که بهترین و بیشترین بهره را از حضور در اصفهان ببرند. 

تابش یادآور شد: عمده برنامه های جشنواره سی و دوم فیلم کودک و نوجوان در محور تاریخی چهارباغ برگزار می شود تا ارزش های فرهنگی و تاریخی این منطقه مورد توجه مهمانان خارجی و داخلی قرار بگیرد. 

وی ادامه داد: تلاش ما این است که جشنواره فیلم کودک و نوجوان با برند بین المللی به شکل شایسته که درخور نام اصفهان شهر دوستدار کودک باشد برگزار شود.

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک انتخاب و معرفی شده است، باید بعد از اتمام جشنواره نیز در طول سال شاهد فعالیت جدی تولید و نمایش فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.