به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف مبلغ ۱۵ هزار دلار از وی توسط ۳ فرد ناشناس موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: فرد شاکی در تحقیقات پلیس عنوان کرد پس از خرید مبلغ مذکور در یکی از بانک های عامل شهراصفهان سوار خودروی خود شدم که همان لحظه ۳ نفر وارد خودرو شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت دلارها کرده و متواری شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با اظهارات شاکی، در این زمینه تحقیقات میدانی و تخصصی به صورت ویژه انجام و در نهایت مشخص شد سارقان یک تیم ۳ نفره هستند که به بهانه خرید وفروش عمده دلار در کنار صرافی ها و بانک های عامل حضور یافته و اقدام به شناسایی و تعقیب و مراقبت خریداران ارز کرده و در یک لحظه از وی سرقت می کنند.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: سرانجام با اقدامات ویژه کارآگاهان مخفیگاه سارقان در یکی از شهرستان های تابعه استان اصفهان شناسایی وهر ۳ نفر به همراه مالخر پرونده در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ دلار مسروقه در مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اقرار صریح سارقان به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و همگی جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1208976
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.