استاندار اصفهان گفت: صنعت گردشگری صنعت پاک، پردرآمد و کم‌هزینه است و بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های اصفهان نظیر درمانی، موزه‌ها، هنر و دیگر زیرساخت‌ها برای توسعه این صنعت فراهم است.

به گزارش ایلنا، عباس رضایی در نشست تخصصی اصفهان ۲۰۲۰، شهر گردشگری، هنر و میراث فرهنگی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه گردشگری اصفهان اظهار داشت: مدیریت استان با دیده منت و با کمال تشکر در راستای تحقق اندیشه‌های تابناک این رویداد جهانی تلاش و حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری صنعت پاک، پردرآمد و کم‌هزینه است و برای آنکه این صنعت در مرحله عمل درآید، نیازمند زیرساخت‌ها، هماهنگی‌ها و همدلی‌هایی است که اصل مسئله را برای ما تعبیه می‌کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های اصفهان نظیر درمانی، موزه‌ها، هنر و دیگر زیرساخت‌ها فراهم است، افزود: بدون شک اگر همه این موارد در یک بسته هماهنگ و یکسان دیده نشود، کار به جایی نخواهد رسید، چراکه شهر گردشگری، هنر و میراث فرهنگی باید در بخش‌های مختلف نمونه باشد.

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای تحقق گردشگری در شهر اصفهان، هماهنگی و هم‌نوایی با دیگر استان‌ها با جاذبه‌های گردشگری و میراث فرهنگی است؛ بنابراین برای گردشگری باید با فرهنگ و نوع نگرش مردم جهان آشنایی داشته باشیم و بدون شک سایرین به دنبال میراث فرهنگی و سنتی اصفهان هستند.

رضایی با بیان اینکه باید از امکانات و ظرفیت‌های مختلف اصفهان به میزان قابل توجهی استفاده کرد، ادامه داد: برای آنکه ۲۰۲۰ تأثیرات خود را به صورت ملی عملی کند، باید تلاش کنیم که بسته گردشگری را در یک مجموعه مناسب و در کنار یکدیگر ببینیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.