رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان گفت: در رویداد جهانی اصفهان 2020، ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان اصفهان به منظور توسعه پایدار، اقتصادی و فرهنگی اجتماعی مد نظر قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، نصیر ملت با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری اصفهان اظهار کرد: شکل‌گیری اصفهان در دهه‌های اخیر بر مبنای توسعه صنعت بوده و این موضوع زمینه مشکلات بسیاری برای شهر اصفهان شده است و مبنای توسعه اصفهان باید تغییر کند و امروز آثار تاریخی و میراث فرهنگی می‌تواند به عنوان این محور مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: نتیجه تلاش‌های صورت گرفته در حوزه گردشگری، باید ما را به شهر اول گردشگری در‌ جهان تبدیل کند و سهم گردشگری اصفهان باید افزایش یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان ادامه داد: سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان یک سال طلایی برای ورود اصفهان به مسیر توسعه واقعی خود مد نظر قرار گرفته و تلاش ما بر این است که ظرفیت‌های موجود در اصفهان را شناسایی و معرفی کنیم.

ملت اضافه کرد: توسعه، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اصفهان به منظور آنکه به زندگی شهروندان کمک کند و بدون شک باید همه شهروندان اصفهان در این زمینه سهمی داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.