مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ناسالم بودن هوای کلانشهر اصفهان برای عموم مردم خبرداد.

به گزارش ایلنا، منصور شیشه فروش در این باره گفت: در ایستگاه‌های پایش دائم، بر حسب شاخص کیفیت هوا، میانگین شاخص کیفی هوای این کلانشهر در 24 ساعت منتهی به 7 صبح امروز عدد 175  AQI  ناسالم برای عموم و در سه ساعت گذشته 364 AQI  شرایط خطرناک ثبت شده است.
 
شیشه فروش افزود: در پی وزش باد شدید و  ورود گرد وغبار از جنوب سمنان کانون شکل گیری آن به مناطق شمال و شرق شامل اصفهان ، نایین ، اردستان اکنون غلظت آلاینده ها در این مناطق افزایش یافته است.
 
وی به افراد آسیب پذیر جامعه دراین مناطق توصیه کرد از تردد غیر ضروری در مناطق کانون گرد وغبار خودداری و درصورت ضروری بودن از ماسک استاندارد استفاده کنند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امروز به صنایع این استان اعلام شده فعالیت خود را کاهش دهند و طرح ترافیکی هم در مناطق آلوده تشدید یافته است.
 
براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، شاخص کیفی هوا در چهارباغ خواجو 183 ، میدان احمد آباد 177، خیابان رودکی 176، خیابان استانداری 173 و بزرگراه خرازی 165 AQI همچنین در شهرهای زرین شهر با 166، سجزی 165 و دولت آباد 162 AQI ناسالم برای عموم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.