به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، افزود: امروز مردم مظلوم یمن، لبنان، افغانستان و عراق با پیروی به این الگو در برابر متجاوزان ایستادگی می کنند.
وی با بیان اینکه امروز ترامپ مردم ایران را تروریست دانسته است، افزود: این نسبت ها به ملت شریف ایران و نیروهای مسلح آن در حالی است که آنها در یمن و غزه و سایر نقاط جهان کشتار می کنند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی حضرت سید الشهدا(ع) افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی در هر جایی که حاضر می شود برای کمک و خدمت و یاری مردم حضور پیدا می کنند که نمود آن در امداد رسانی به مردم در سیل و زلزله مشهود است.
وی با اشاره به اشغال خرمشهر توسط رژیم بعث، ادامه داد: دشمن پس از اشغال خرمشهر 30 هزار نیرو در این شهر مستقر کرد و آنچنان ظرفیتی از نظر تجهیزات و امکانات در آن ایجاد کرد که به اذعان کارشناسان جنگی می توانست تا 20 سال درمنطقه بماند.
سردار استکی ادامه داد: مردم ما و نیروهای مسلح ما با تاسی به امام خود اجازه ندادند شهری از این کشور در اشغال دشمن بماند.
وی گفت: افزود: روحیه شهادت طلبی، توکل به خدا، طهارت روح، اطاعت پذیری و ایثار ملت ایران در قالب مکتب دفاعی انقلاب اسلامی موجب شد که از سختی های این عملیات عقب نشینی نکنند و در نهایت در سوم خرداد این شهر با عنایت الهی فتح شد.
سردار استکی تاکید کرد: ملت ایران امروز نیز با اطاعت از ولایت و ادامه راه امام (ره) برابر دشمن ایستاده است و همانگونه که دهها کشور جهان را در جنگ به شکست وادار کردیم در این برهه نیز در عرصه های دیگر نیز پیروزیهای بزرگ را رقم خواهیم زد.
سوم خرداد سالگرد آزاد سازی بندر خرمشهر از دست ارتش بعث عراق در سال 61 است.
6022/ 7134
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.