به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ حسین حسین زاده اعلام کرد: در پی اعلام اورژانس اصفهان مبنی بر بستری شدن 48 نفر براثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی در سه بیمارستان این شهر؛ ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه هنوز سه نفر مسمومان در کما و در قسمت مراقبت های ویژه بیمارستان (ICU)بستری هستند اظهارداشت: به رغم همکاری نکردن مسمومان، پلیس امنیت عمومی اصفهان موفق شد توزیع کنندگان را که پنج نفر بودند شناسایی و دستگیر کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پنج نفر از مصرف کنندگان که 2 نفر آنان زن بودند به دلیل مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست دادند، افزود: دستگیرشدگان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.
پیش از این رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ایرنا گفته بود که پنج نفر در این استان به دلیل مصرف مشروبات تقلبی حاوی متانول جان باخته و گروهی دیگر بستری شده اند.
طاهره چنگیز با بیان اینکه تمامی این اشخاص کمتر از 35 سال سن داشتند، افزود: 2 نفر از متوفیان را بانوان تشکیل می دهد.
وی اضافه کرد: مسموم شدگان در بخش های مختلف بیمارستان های اصفهان از جمله در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و سه نفر در بخش دیالیز سیر درمانی خود را طی می کنند.
/ 6022 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.