منصور شیشه فروش چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این سیل بند بر اثر باران ابتدا سیل را از بالادست کنترل کرد و بخشی از آب وارد روستا شد و خسارت هایی به قنات، جاده های ارتباطی و چند واحد منزل مسکونی وارد کرد.
وی با بیان اینکه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و این حادثه هیچ خسارت جانی نداشت، خاطرنشان کرد: دیروز نیز بارندگی های رگباری در کوهپایه به تاسیسات برق یک واحد صنعتی خسارت هایی وارد کرد.
بارش باران در روستای بیاضه 27 میلی متر گزارش شد.
شیشه فروش با اشاره به اینکه مدیریت بحران استان اصفهان دیروز و امروز از مناطق پشتکوه دوم فریدونشهر بازدید کرد، گفت: در این بازدید مقرر شد 250 واحد مسکونی روستایی در کلوسه با محور بنیاد مسکن، بازسازی شود.
وی با بیان اینکه تا کنون حدود 17 هزار نفر از عشایر از خوزستان وارد فریدونشهر شده اند، افزود: اقدام های لازم برای تسهیل کوچ آنها انجام شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: شرایط بارش ها و رگبارهای بهاری و لحظه ای تا دهم خرداد ادامه دارد و ما از مردم می خواهیم که به هشدارهای داده شده توجه کنند.
اداره کل هواشناسی اصفهان پیش بینی کرد که روز پنجشنبه جو نسبتا آرام خواهد بود و فقط گاهی افزایش ابر خواهیم داشت و جمعه ناپایداری های ضعیفی به شکل افزایش ابر و بارش های خفیف در برخی مناطق غرب و شمال پیش بینی می شود.
کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق یک تا 2 درجه افزایش خواهد داشت.
شهرستان خور و بیابانک با حدود 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق اصفهان است.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.