به گزارش ایرنا، عباس رضایی عصر روز یکشنبه در آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان در سالن اجتماعات اتاق بازگانی افزود: در بسیاری از مجالس گفته می شود، روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران و مردم است که به نظر من شان و شئون روابط عمومی بالاتر از پل ارتباطی است.
وی ادامه داد: برای این جهت یابی نیازمند اطلاعات، دانش و بینش کافی و وافی در این شغل هستیم تا راه درست در این مسیر طی شود.
استاندار اصفهان تصریح کرد: در جمع روابط عمومی ها و خبرنگاران سخن گفتن کار دشواری است چون آنها نکته بردار و نکته سنج هستند از این رو در جمع روابط عمومی ها باید از اهمیت این شغل سخن گفت که شما خود عمل کنندگان، اهل فن و متخصص هستید.
رضایی تصریح کرد: روابط عمومی امروز یک دانش و رشته به روز است، معتقدم علم روابط عمومی با سرعت بسیار فراوان در حال پیشرفت است.
وی اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی نباید بخشی نگر باشند و باید توسعه را در راس کار خود قرار دهند، توسعه یک جانبه نیست وقتی می توان از توسعه سخن گفت که توسعه همه جانبه داشته باشیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی قصد التهاب و تنش در جامعه را در شرایط تحریم دارند، خاطرنشان کرد: از این رو روابط عمومی ها باید به این التهابات پایان دهند.
به گزاش ایرنا، استاندار اصفهان دراین نشست عضو افتخاری انجمن روابط عمومی استان اصفهان شد.
همچنین دانشجویان رشته روابط عمومی اصفهان در این آیین سوگند یاد کردند.
6027/9913
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.