به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات این استان در استانداری احکام روسای کمیته های عضو ستاد انتخابات اصفهان را ارائه کرد.
وی با اشاره به اهمیت حساسیت این رویداد سیاسی بر رعایت قانون و پرهیز از هرگونه دخالت و رعایت بی طرفی کامل و عمل به وظایف قانونی تاکید کرد.
استاندار اصفهان استمرار جلسات این ستاد را خواستار شد و روسای کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات را به پیگیری جدی و هماهنگی و همکاری کامل با رئیس ستاد انتخابات توصیه نمود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات بعنوان تجلی اراده مردم، به بیان جایگاه انتخابات در قانون اساسی بعنوان یکی از فصول مترقی این قانون و همچنین به نقش دست اندرکاران انتخابات بعنوان امانتداران رای مردم و وظایف وزارت کشور در این رابطه پرداخت.
در این جلسه حیدر قاسمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بعنوان رئیس ستاد انتخابات استان تعیین شد و احکام روسای کمیته های عضو ستاد انتخابات نیز ارائه شد.
بر این اساس سید مطلب غفاری، مدیرکل حراست استانداری، به سمت عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان منصوب شد.
سید مجتبی ایزدی مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان به سمت عضو و دبیر ستاد امنیت انتخابات استان منصوب کرد.
عباس میرزائی نیا سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به سمت عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان انتخاب شده است.
همچنین محسن مهربانی ، به سمت مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان منصوب شد و محمدرضا کمالی سرپرست اداره کل مالی و اداری استانداری به سمت مسئول کمیته ی مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان انتخاب شد و حسین غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به سمت عضو ستاد انتخابات استان منصوب شد.
م/س/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.