علی بختیار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: پیش از این سفر برای بهبود کسب و کار و توسعه پایدار شهرستان گلپایگان چندین جلسه را با استاندار برگزار کردیم و روز گذشته ایشان با سفر به این شهرستان، مشکلات واحدهای تولیدی را بصورت میدانی رصد و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنها صادر کرد.
وی افزود: سفر بسیار ارزشمندی بود و طی این سفر مشکلات زیادی از سرمایه گذارانی که اهلیت انجام کار را متناسب با شرایط و اقلیم این شهرستان داشتند حل و فصل شد.
نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سفر در راستای حل معضل تولید در سال رونق تولید انجام شد و برخی از مسائل و مشکلات شهرستان که نیاز بود با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در گلپایگان، بررسی و در راستای حل آنها اقدام شد.
وی بیان کرد : بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران قبل از برگزاری جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان و در جریان بازدیدها طی تماس استاندار اصفهان با دستگاه های ذیربط حل و فصل شد که به نمایندگی از مردم گلپایگان از ایشان تشکر می کنم.
بختیار اضافه کرد : با اقدام هایی که در حوزه سرمایه گذاری شهرستان گلپایگان انجام شد امیدواریم امسال نرخ بیکاری این منطقه تک رقمی شود.
براساس اعلام مسئولان ، نرخ بیکاری شهرستان گلپایگان حدود 12 درصد است.
عباس رضایی استاندار اصفهان عصر شنبه به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران همراه با تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به گلپایگان سفر کرد.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال شرق اصفهان قرار دارد.
/6026/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.