به گزارش ایرنا، عباس رضایی شنبه شب در جلسه سرمایه گذاری شهرستان گلپایگان افزود: در زمانی که تولیدکنندگان برای تامین مواد اولیه ، نقدینگی و فروش محصولات خود با مشکلات فراوانی مواجه هستند و استکبار جهانی همه توان خود را برای ایجاد مشکلات اقتصادی علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی به کار گرفته است راهی جز کمک به تولیدکنندگان، رونق اقتصادی و اشتغالزایی نداریم.
وی اظهارداشت: پایداری و مقاومت ملت و دولت مقابل زیاده خواهی های استکبارجهانی موجب شده تا هجمه های ناجوانمردانه، شرایط سختی را بوجود آورد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب را پشت سرگذاشته ایم و درخت انقلاب تنومندتر شده است . ادامه داد: ملت ایران روزهای سخت تر از شرایط کنونی را پشت سرگذاشته است و به یاری خداوند شرایط سخت کنونی را پشت سر خواهد گذاشت.
وی تصریح کرد: در این شرایط سخت، مردم نیز از کارگزاران نظام و ما دولتی ها انتظار دارند به تولیدکنندگان کمک کنیم.
رضایی افزود: از همه دستگاههای اجرایی و ادارات می خواهم که برای تولید و اشتغالزایی هرکاری از دستشان برآید انجام دهند .
وی بیان کرد: کسی که یک شغل ایجاد کند قهرمان واقعی است و کسی که در زمینه کمک به واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال کوتاهی کند، خائن به ملت و وطن است.
استاندار اصفهان با اشاره به این که وحدت و همدلی خوبی بین مدیران ، نمایندگان مجلس و مسئولان نهادهای مستقر در این خطه وجود دارد افزود: انتظار است با استفاده از این ظرفیت ها در حد توان برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی، رونق تولید و کاهش بیکاری استان اصفهان تلاش کنیم.
رضایی به سوابق انقلابی مردم گلپایگان در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم شهدای گرانقدر در دفاع از میهن اسلامی دریغ نکرد و اکنون سردار سلامی فرزندی برومند از خطه گلپایگان فرماندهی کل سپاه را بر عهده دارد.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
در استان اصفهان افزون بر هشت هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.
2093/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.