منصور شیشه فروش شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه حدود ساعت 14 امروز زمانی که این جوان در طرح بادام کاری در روستای چم یوسفعلی مشغول کار بود به وقوع پیوست.
وی با بیان این که روز جمعه برخورد رعد و برق جان یک کشاورز 60 ساله در صحرای قهدریجان از توابع شهرستان فلاورجان را گرفت ، اظهارداشت: این 2 حادثه درحالی رخ داد که از چند روز گذشته هشدارهای لازم درباره وقوع طوفان، رعد و برق و رگبارهای لحظه ای به مردم و کشاورزان داده شد.
شیشه فروش اضافه کرد: امروز بر اثر وزش باد شدید خسارت هایی نیز به مزارع گندم و جو در شهرستان فلاورجان وارد شد.
وی با بیان اینکه شرایط وزش باد، بارش های بهاری و رعد و برق تا حدود دهم خرداد امسال به صورت شدید یا ضعیف وجود دارد، تاکید کرد: لازم است مردم و کشاورزان به توصیه های ایمنی توجه کنند.
اداره کل هواشناسی اصفهان نیز روز شنبه اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم الگوهای جوی ناپایدار همچنان تا اواسط هفته است.
بر این اساس در ساعت بعدازظهر و شب در اکثر مناطق استان افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبت شدید تا رگبار بهاری در برخی مناطق همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش ‌بینی می ‌شود.
به مردم توصیه شده است که در این مدت از اسکان در حاشیه رودخانه‌ ها و مسیل‌ ها، صعود به ارتفاعات، ورود دام به مراتع و استقرار در زیر درختان بلند جلوگیری کنند.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.