به گزارش ایرنا، آیت ‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نماز جمعه اصفهان که در مصلای امام خمینی(ره)، افزود: رهبر معظم انقلاب چند روز پیش در دیدار با مسوولان، مذاکره با امریکا را سم و مذاکره با رییس جمهوری فعلی این کشور را سم مضاعف عنوان کردند.
وی با بیان اینکه ترامپ به سفارت سوییس شماره تلفن داد تا مسوولان کشور با آن تماس بگیرند، اظهار داشت: دیوانگی حدی دارد و این افراد مومنان را نمی شناسند زیرا تصور می کنند حال که ناو جنگی خود را برای ترساندن ما آوردند اگر بگویند زنگ بزنید، این اتفاق می افتد.
امام جمعه اصفهان با تاکید بر این که باید خدا را شکر کنید که دشمنان ما احمق هستند، تصریح کرد : کسانی که دین ندارند، ترسو هستند و عده ای در کشور مانند ستون پنجم عمل می کنند و سنگ دشمنان را به سینه می زنند و در صحبت های خود بویژه در فضای مجازی می گویند که مشکلات اقتصادی ما در مذاکره با دشمنان حل می شود.
آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: دشمنان می خواهند که درباره موشک ها با ما مذاکره کنند و بخواهند که تعداد و بُرد آنها را کم کنیم در حالی که خود آنها دارای موشک هایی با تعداد و بُرد بیشتری هستند.
وی با اشاره به این که دشمنان از ارزش و جایگاه ما در سایر کشورها هراس دارند، گفت: مردم کشور های دیگر ما را دوست دارند زیرا ما بر آزادی، صداقت و عمل به تعهد تاکید داریم و آنها دیوانگی دشمنان و خیر خواهی ما را دیدند.
امام جمعه اصفهان با بیان این که جاهایی که امریکا قصد چپاول آنها را داشت مانند سوریه، عراق، یمن، ونزوئلا و افغانستان، طرف ما آمدند، افزود: ما باید نفوذ داشته باشیم زیرا اگر کشوری نفوذ نداشته باشد به درد نمی خورد.
وی ادامه داد: اگر دشمنان و کفار ضعیف باشند به سمت ما دستشان را دراز می کنند اما اگر قدرت پیدا کنند به ما زور می گویند به همین دلیل نباید به آنها اعتماد کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد همچنین با تشکر از دادستان اصفهان بدلیل صدور دستورالعمل به شهرداری و نیروی انتظامی برای جلوگیری از دوچرخه سواری بانوان، تاکید کرد: این کار برای جلوگیری از برخی مفاسد صورت گرفت در حالی که بسیاری در فضای شبکه های اجتماعی علیه این اقدام، حرف زدند و آن را زیر سوال بردند.
امام جمعه اصفهان اضافه کرد: در کشور اسلامی اگر کسی دستور درست برای جلوگیری از فساد داد آیا باید علیه او حرف هایی بزنند که چر این کار را کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد، اظهارداشت: آیا باید در کشور اسلامی، سگ گردانی داشته باشیم و بدانید با هر کس دوست باشید با او در قیامت محشور می شوید.
وی با اشاره به اینکه مردم می توانند سگ در محلی مخصوص در خانه خود داشته باشند، ادامه داد: اما اینکه سگ که حیوان نجسی است را مانند فرزند در بغل بگیرند و آنها را سوار بر ماشین و در خیابان ها بگردانند، برای مسلمانان وقیح است.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه هرگاه از دوچرخه سواری بانوان یا بی حجابی که حرف می زنیم، داد بسیاری بلند می شود، گفت: این افراد بدانند که از اسلام دور هستند.
امام جمعه اصفهان به روز ملی جمعیت اشاره و تاکید کرد: ما باید از اشتباهاتی که کردیم برگردیم زیرا به سمت زندگی غربی رفته بودیم.
وی با اشاره به کاهش جمعیت جوان در کشور، اضافه کرد: این که عده ای بدلیل ترس از گرانی ها و وضعیت اقتصادی، بچه دار نمی شوند، اشتباه و خلاف قرآن است زیرا خداوند می فرماید که بدلیل ترس از کمبودها، جلوی بچه دار شدن را نگیرید.
امام جمعه اصفهان به روز عقد اخوت اشاره و تصریح کرد: عقد اخوت، دوستی و برادری بین همه مسلمانان در همه دوران ها، ضروری است.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.