به گزارش ایرنا، سردار مهدی معصوم بیگی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در استانداری افزود : کشف این محموله نشان از هوشیاری و عزم جدی نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دارد.
وی کشفیات سال گذشته این نوع ماده مخدر در استان را 197 کیلوگرم اعلام و اضافه کرد : اصفهان رتبه اول کشور را در کشف مواد مخدر به خود اختصاص داده است.
معصوم بیگی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون هفت تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش نشان می دهد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای موفق و هدفمند طرح آرامش'هشت ' از پانزدهم اسفند 97 تا شانزدهم فروردین سال جاری در استان تصریح کرد: در این طرح از مجموع 6 هزار و 554 نفر معتاد دستگیر شده 824 نفر آزاد شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به پنج هزار معتاد متجاهر در استان بیان کرد: 150 نفر از این معتادان را بانوان تشکیل می دهند.
نخستین جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در سال 98 با حضور اعضا به منظور بررسی اقدامات مرتبط با مبارزه با مواد مخدر، در استانداری برگزار شد.
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.