به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هتلی در اصفهان افزود: از همه کسانی که در فصل جاری به فوتبال ایران با نیت خدایی خدمت کردند تشکر می کنم.
وی با بیان این که یک فصل خوب را با حمایت خبرنگاران و هواداران اصفهان پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد : ماحصل یک سال زحمت ما دیدار فردا با استقلال خوزستان است و از بازی حذفی پرسپولیس برای ما مهمتر است.
وی بیان کرد : با همه اینها می توانستیم در این جایگاه قرار بگیرم و فردا بازی سختی است و جوانان تیم حریف با انگیزه هستتد.
سرمربی فوتبال سپاهان با بیان این که ما با همان انگیزه و برای برد مقابل تیم حریف قرار می گیریم، گفت: از همه مسوولان باشگاه سپاهان قدردانی می کنم که توانستیم به یک جایگاه خوب دوباره برای سپاهان به دست بیاوریم و هر جا می رویم ورزشگاه ها برای سپاهان پر می شود.
وی این توجه را مبین پیشرفت تیم سپاهان دانست و گفت: امیدوارم در دیدار فردا بیریم و جایگاه دومی تثبیت شود و نباید به بازی پرسپولیس کاری داشته باشیم و هدفمان استقلال خوزستان است.
قلعه نویی اضافه کرد: فردا برای ما پیروزی مهم است چون امسال سال خوبی داشتیم ما از نظر بودجه پنجم جدول بودیم و خیلی کم لطفی ها در حق تیم ما هم شد و دربازی با پدیده این موضوع برای مردم نمایان شد.
وی بیان کرد: پدیده هم تیم خوبی بود و امیدوارم این تیم هم بتواند سهمیه آسیایی بگیرد.
وی گفت: گزینه اول و دوم و سوم من تیم سپاهان است و من این تیم را دوست دارم و تاکنون چند جلسه داشتیم ولی هنوز صحبت نهایی نکردیم.
وی افزود: تاکنون من با هیچ تیمی صحبت نکردم و به مسوولان سپاهان گفتم اگر روی مربی دیگری نظر دارند فرصت را از دست ندهند ولی نهالی را که من پرورش دادم و دوست دارم این نهال را خودم سود ببرم.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.