به گزارش ایرنا، در این مسابقات تیم های الف دانشگاه اصفهان و ب دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش Arduino-UNO و تیم های الف و ب دانشگاه اصفهان در بخش FPGA به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گفته دبیر اجرایی این مسابقات این رقابتها امروز با حضور 17 تیم از سراسر کشور در دو بخش آردوینو (Arduino) و اف پی جی ای (FPGA) در دانشگاه اصفهان آغاز شد.
علی بهلولی در گفت و گو با ایرنا افزود : شرکت کنندگان بر اساس قرعه کشی، به صورت 2 به 2 با هم رقابت کردند و در نهایت تیم برگزیده در بخش های یادشده مشخص شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات دو تیم شرکت کننده در مقابل هم قرار گرفتند و زمین بازی بر روی کامپیوتر نمایش داده می شد سپس تیم ها برنامه‌هایشان را از قبل نوشته و الگوریتم‌های بازی پیاده سازی کرده بودند، اجرا کردند.
به تیمها و نفرات برتر این مسابقات جوائزی اهدا شد.
وی آگاهی بخشی و رشد علمی دانشجویان و آشنایی با معماری های متعدد سخت افزاری، ارتباط با صنعت، ایجاد فضای خودباوری، اعتماد به نفس و کسب تجربه را از جمله اهداف برگزاری این رقابتهای علمی برشمرد.
دانشکده کامپیوتر دانشگاه اصفهان با 31 سال سابقه بیش از 220 دانشجو و 30 عضو هیات علمی در چهار گروه سخت افزار، نرم افزار، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی است.
دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامع و مادر استان اصفهان دارای حدود 15 هزار دانشجو و 650 عضو هیات علمی و یکی از دانشگاه های برتر کشور است.
3080/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.