به گزارش ایرنا، مجتبی ناجی روز دوشنبه در نشست تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی تیران و کرون افزود: مردم با توجه به این که نیازهای اولیه آن ها تا حد زیادی برآورده شده و همچنین دانش آن ها نسبت به نیازهای ثانویه ارتقا یافته، برای تامین آن بیشتر از گذشته تلاش می کنند.
وی بیان کرد: آرامش روحی، کاهش هیجان های منفی و تقویت توانمندی های روانشناختی و اجتماعی از جمله نیازهای مردم در زمان حاضر است که برای آن در تلاش هستند.
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان با بیان این که موضوعات اجتماعی برای مردم و مسئولان کشور مهم شد، تصریح کرد: تلاش برای تامین این دسته از نیازها و کمک به رفع چالش های این حوزه نیازمند مشارکت عمومی و همکاری شرکای اجتماعی با سازمان بهزیستی است.
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به تامین این دسته از نیازهای جامعه نیست و برای تحقق چنین برنامه ای همکاری دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد یک امر مهم و غیرقابل انکار است.
ناجی با بیان اینکه همکاری بین بخشی ظرفیتی نهفته در بین سازمان های یک منطقه است، گفت: باید این ظرفیت به اجرا و در عمل بکار گرفته شود تا اینکه مردم منفعت آن را مورد استفاده قرار دهند.
وی با بیان این که خیرین و مردم در قالب تشکل و نهادهای اجتماعی با سازمان بهزیستی در تحقق اهداف سازمانی کمک می کنند، اظهارداشت: بسیاری از این دسته مردم مشارکت دلسوزانه و خیرخواهانه و با نیت صادقانه دارند اما برخی از افراد به دنبال انگیزه های شخصی خود هستند.
وی اضافه کرد: اگر چه شناخت این افراد از همدیگر سخت است اما افراد با نیت های پاک و الهی در مقایسه با افرادی که در سایه کار خیر اهداف خود را محقق می سازند به موفقیت های بیشتری دست یافته اند.
در این نشست از فعالیت های پنج ساله اکبر حاجی عرب تقدیر و اکرم حقیقی به عنوان سرپرست اداره بهزیستی تیران و کرون معرفی شد.
حدود 300 هزار نفر در استان اصفهان تحت حمایت بهزیستی هستند و بالغ بر 450 هزار سالمند(بالای 60 سال) نیز بطور مستقیم و غیرمستقیم از خدمات سازمان بهزیستی بهره می گیرند.
استان اصفهان دارای بیش از 2 هزار مرکز وابسته به سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات به مددجویان و عموم مردم است.
7131/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.