به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فولادخوزستان از ساعت 21:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان همزمان با سایر دیدارهای لیگ برتر برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر یک میهمان جنوبی خود پیروز شود.
در ابتدای این دیدار تیم ذوب آهن حملاتی را بر روی دروازه تیم حریف طراحی کرد و به تیم میهمان فشار آورد که توانست در دقیقه 15 توسط ارسال مطهری به گل برسد.
بازیکنان تیم فولاد خوزستان نیز حملاتی را بر روی دروازه ذوب آهن انجام دادند که بی نتیجه بود، در ادامه باز تیم ذوب آهن فشار مضاعفی از جناحین به تیم حریف وارد کرد و در دقیقه 37 حبیب زاده توانست دومین گل ذوب آهن را به ثمر برساند و این تیم را با دو گل پیش بیندازد.
تیم میزبان باز حملاتی را بر روی دروازه حریف تدارک دید که تیم حریف در ضدحملات ناموفق ظاهر شد تا تیم ذوب آهن با برتری دو بر صفر نیمه اول را به سود خود تمام کند.
در نیمه دوم بازیکنان فولادخوزستان که برای جبران گل خورده تلاش کردند ولی ناموفق ظاهر شدند تا دوباره این تیم میزبان باشد که دوباره در ابتدای نیمه دوم توسط ارسلان مطهری به گل دوم خودش و گل سوم ذوی آهن در دقیقه 56 را به ثمر برساند.
تیم فولادخوزستان که در ضد حملات نتوانست نتیجه را جبران کند سرانجام یکی از گل های خورده را در دقیقه 91 توسط لوسیانو پریرا جبران کند تا ذوب آهن این دیدار را با نتیجه سه بر یک به سود خود تمام کند.
در این دیدار برای تیم ذوب آهن محمدباقر صادقی، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم‌ حدادی‌فر، محمدرضا حسینی، مهران درخشان‌مهر، رضا حبیب‌زاده و ارسلان مطهری با هدایت علیرضا منصوریان به میدان رفتند.
احسان مرادیان، ایوب والی ، فرزاد جعفری، سیامک کوروشی ، سینا مریدی ، میثم دورقی ، رضا میرزایی ، تاکافومی آکاهوشی ، حسن بیت سعید ، رافائل مسی ، لوسیانو پریرا برای تیم فولادخوزستان با سرمربی گری افشین قطبی به میدان رفتند.
این دیدار را حسین زیاری با کمک ‌های محمد رسول ذورقی،علیرضا مرادی قضاوت کرد.
با این نتیجه ذوب آهن اصفهان با 39 امتیاز در جایگاه ششم لیگ برتر قرار گرفت و تیم فولاد خوزستان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.