احمد جمشیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هدف این باشگاه صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیاست و بر همین اساس انتظارات سرمربی و کادر فنی را تا حد ممکن برآورده خواهیم کرد.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان افزود: حضور تنها نماینده ایران در دور بعد لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا افتخاری برای یک ملت به شمار می‌ رود تا بتواند در مراحل بعدی نیز موفق ظاهر شود.
وی با اشاره به استعفای شاهرخ شهنازی از عضویت هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: وی به دلیل مشغله کاری در کمیته ملی المپیک نمی توانست در جلسات شرکت کند، بنابراین محمد علی عباسی که در امور اجرایی و مدیریتی دارند به عضویت هیات مدیره در آمد.
به گفته جمشیدی، عضو جدید هیات مدیره پیش تر معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن بود و در هیات های مدیره مجموعه های مختلف تولیدی کشور حضور داشته است.
وی اضافه کرد: تعامل خوب مدیران کارخانه و باشگاه سبب شده که امور به شکل مناسبی انجام شود، مشکل و معضل خاصی وجود ندارد و حمایت‌های کارخانه از باشگاه تداوم دارد.
جمشیدی با اشاره به اتفاقات بازی برگشت تیم فوتبال ذوب آهن با الزورا عراق خاطرنشان کرد: با توجه به درگیری هواداران تیم عراقی با بازیکنان ما و شکایت نماینده عراق از میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب آهن به دلیل پرتاب سنگ به سمت هواداران، پیگیر این موضوع هستیم و شکایت متقابل تنظیم شده است.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره تغییر محل برگزاری مسابقه با تیم النصرعربستان از کربلا به امارات، گفت: با توجه به اتفاقات یاد شده، تصمیم باشگاه تغییر محل بازی است، البته ایران و عراق دو کشور دوست و برادر هستند.
وی درباره احضار رشید مظاهری دروازه بان تیم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دلیل اظهارنظر در صفحه اینستاگرام گفت: این موضوع را از طریق رسانه ها مطلع شدم و پیگیری خواهم کرد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با کسب تساوی مقابل الزورا عراق در خاک این کشور موفق به صعود به دور حذفی مسابقات لیگ باشگاه های آسیا شد که در پی این نتیجه تعدادی از تماشاگران عراقی وارد زمین بازی و با بازیکنان ذوب آهن درگیرشدند.
در این درگیری داور مسابقه میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب آهن را از زمین مسابقه اخراج کرد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با سه برد و 2 مساوی و 11 امتیاز از گروه آ لیگ قهرمانان آسیا 2019 صعود کرد و بازی با النصر عربستان می تواند سرگروه این گروه را مشخص کند.
6022/ 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.