به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان روز جمعه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: دیدار سختی را با تیم خوب فولاد خوزستان در پیش داریم چون هر دو تیم برای به دست آوردن جایگاه ششم لیگ برتر فوتبال رقابت می کنند.
وی با ابزار علاقه به افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان ، بیان کرد: من به این مربی مدیون هستم و در تیم ملی خیلی به من کمک کرد و از علم بالایی برخورداراست و انسان با صداقت وخوبی است.
وی اظهارداشت: افشین قطبی وقتی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود به پرچم کشور احترام فوق العاده ای می گذاشت به او خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم میزبان خوبی برای او در اصفهان باشیم.
منصوریان تصریح کرد : بازی سختی را با فولاد در پیش داریم، این تیم روی زمین خوب بازی می کند و خودش را پیدا کرده است و تیم ما از یک بازی سخت برگشته است و خدا را شکر می کنم که موفق ظاهر شدیم و پرچمدار ذوب آهن در آسیا مایه افتخاراست و امیدوارم بتوانیم محکم تر از گذشته قدم برداریم.
وی با اشاره به وضعیت هر دو تیم بعد از تغییرات در کادر فنی یادآور شد : هر دو تیم شرایط کسانی داشتند ولی مسیر رشد فولاد زودتر از ذوب آهن شروع شد و توانستند پرسپولیس و تراکتور را شکست دهند و شرایط شان خوب شود.
وی اضافه کرد : تیم ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی پیدا کرد و مسیر صعوی را طی کردیم و در جدول امتیازگیری نیم فصل دوم رتبه دوم هستیم و می خواهیم به رتبه ششم لیگ برتر برسیم که تیم رقیب ما یعنی فولاد خوزستان چنین تفکراتی دارند.
سرمربی فوتبال ذوب آهن با بیان این که گرفتن امتیاز از تیم قطبی برای ما اهمیت دارد ، افزود: ما تیم بازیکن رحیف را به خوبی آنالیز کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
منصوریان با بیان این که بازیکنان تیم ذوب آهن همانند یک خانواده هستند، اظهارداشت: در این راستا تیم ما به کمک سرپرست و مدیر کارخانه ذوب آهن نیازمند است.
وی با اشاره به حواشی به وجود آمده بین هیات مدیره و مدیرعامل ذوب آهن بیان کرد: موفقیت یک تیم در گروه همدلی و با هم بودن است وقتی دست مدیرعامل کارخانه و باشگاه در یک دست باشد می توانیم به نقطه خوبی برسیم.
منصوریان اضافه کرد : سعید آذری مدیرعامل باشگاه و منصور یزدی زاده مدیرعامل کارخانه دست در دست هم بگذارند و همدلی به تیم کمک خواهد کرد.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: در اصفهان حاشیه نیست و فضای رسانه ای استان بر عکس تهران است و در اینجا به شکل ویژه ای از ذوب آهن و سپاهان حمایت می شود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن همچنین به حاشیه های دیدار تیم فوتبال ذوب آهن و الزورا عراق در کربلا اشاره کرد و گفت: وقتی عقب بودم بازیکنان الزوراء عراق وقت تلف می کردند و خودشان را به زمین می زدند ولی وقتی که تیم ما گل تساوی را به حریف زد این درگیری ها شروع شد و هواداران تیم حریف ما سمت ما شیشه نوشابه پرتاب کردند و وارد زمین و با بازیکنان ما درگیر شدند.
وی با بیان این که متاسفانه تصاویر تلویزیونی الزورا مهندسی شده بود و 20 درصد اتفاقات را به نمایش گذشت، افزود: زمانی که هواداران به داخل زمین آمدند، بازیکنانم حالت دفاعی به خودشان گرفتند با این حال بازیکنان و مربیان الزورا خیلی عذر خواهی کردند و از این اتفاق متاسف شدیم.
منصوریان تصریح کرد: دردیدار فردا اوساگونا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و بازیکن مصدوم هم نداریم.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته 29 لیگ برتر فوتبال فردا شب از ساعت 21:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.