بهنام میرزا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مخابرات منطقه اصفهان با مسائلی برای نصب و تملک سایت های آنتن تلفن همراه (BTS) مواجه است که رفع آن، همکاری مردم و برخی اداره ها را می طلبد.
وی تاکید کرد: بدون شک این همکاری ها باعث بهبود خدمات رسانی ارتباطات سیار و رفع پاره ای مشکلات در نقاطی از شهر می شود.
به گزارش ایرنا، با وجود پیگیری رسانه ها و مردم، هنوز برخی از محله ها در کلانشهر اصفهان با مشکل نقاط کور و پوشش نامناسب شبکه تلفن همراه مواجه هستند که علت آن جمع آوری دکل های مخابراتی و سایت های بی تی اس (BTS) بدلیل ممانعت مردمی و اعمال کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری عنوان شده است.

** راه اندازی امور مشتریان تلفن ثابت و همراه در سپاهان شهر
رییس اداره امور مشتریان و ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان از راه اندازی امور مشتریان تلفن ثابت و همراه در سپاهان شهر در جنوب کلانشهر اصفهان خبر داد و گفت: این مرکز با هدف تامین رفاه هرچه بیشتر مردم و جمعیت قابل توجهی که در این منطقه زندگی می کنند، آغاز به کار کرد.
میرزا افزود: پیش از این خدمات اینترنت پر سرعت در مرکز مخابرات سپاهان شهر ارائه می شد و مردم برای گرفتن خدمات امور تلفن ثابت و همراه ناچار به مراجعه به مراکز دیگر مانند مرداویچ و بهارستان بودند.
وی خاطرنشان کرد: با فعال شدن مرکز سپاهان شهر، تعداد مراکز امور مشتریان تلفن ثابت و همراه در کلانشهر اصفهان به 9 مرکز رسید.
میرزا به آخرین آمار مشترکان تلفن همراه در اصفهان اشاره و اضافه کرد: نزدیک به 6 میلیون خط تلفن همراه دائمی و اعتباری (همراه اول) در این استان فعال است.
ضریب نفوذ تلفن همراه در کلانشهر اصفهان بیش از 130 درصد است.
تا کنون بیش از 2 هزار و 157 سایت BTS ارتباطات سیار در استان اصفهان نصب شده است و 105 شهر زیر پوشش تلفن همراه قرار دارد.
استان اصفهان دارای سه میلیون و 82 هزار و 946 شماره تلفن ثابت منصوبه است که از این تعداد دو میلیون و 500 هزار شماره تلفن مشغول به کار می باشد.
ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان اصفهان 47.42 درصد و در کشور 38 درصد است.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.