به گزارش ایرنا، لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران با فراز و نشیب هایی در فصل جاری همراه بود به گونه ای که تیم های پرسپولیس و استقلال در عین ناباوری هوادارانشان حذف شدند و تیم ذوب آهن به عنوان تنها نماینده ایران توانست با شایستگی و اقتدار به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کند.
ذوب آهن که شب گذشته ابتدا توسط نیک نفس مقابل الزورا در دقیقه 28 به گل رسید و توانست از حریف قدر خود جلوبیفتد ولی این نتیجه چندان داوم نیاورد و در دقیقه 44 علاء عباس و 62 مهند عبدالرحیم گل تساوی و برتری را برای تیم حرف به ثمر رساند.
سبزپوشان ایرانی که برای صعود به مرحله بعد فقط به یک امتیاز نیاز داشتند بر حملات خود افزودند و در این میان نقش علیرضا منصوریان سرمربی تیم با تعویض طلایی خود بیشتر به چشم آمد، در دقیقه 92 رضا حبیب زاده که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، گل دوم و تساوی ذوب آهن را به ثمر رساند و صعود نماینده ایران را مسجل کرد.
علیرضا منصوریان سرمربی تیم بعد از این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: به فوتبال عراق تبریک می گویم که هواداران و مردم با تمام وجود تیم شان را تشویق می کنند به دور از اتفاقات پایان بازی که شاید برخی مواقع طبیعی است فکر می کنم عراق می تواند یکی از مدعیان فوتبال باشگاهی در آسیا باشند. زیرا کیفیت بازیکنان و شوق و اشتیاق تماشاگرانش خوب است و فقط ایران و عراق است که چنین تماشاگرانی دارند و باید نهایت استفاده را از پتانسیل تماشاگرانش استفاده کند.
وی گفت: بازی با النصر که در کربلا داریم برای سرگروهی است و ما می خواهیم سرگروه شویم و برای ما مهم است که النصر را ببریم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم جای خالی استقلال و پرسپولیس را پر کنیم کار سختی پیش رو داریم و با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.
شاگردان منصوریان با سه برد و 2 مساوی و 11 امتیاز از گروه آ لیگ قهرمانان آسیا 2019 صعود کردند و بازی با النصر عربستان می تواند سرگروه این گروه را مشخص کند که امیدوارم این دیدار نیز با پیروزی نماینده ایران رقم بخورد.
از گروه بی این مسابقات در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الوحده امارات و الاتحاد عربستان در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، راهی دور بعدی شدند که یکی از این تیم ها حریف نماینده ایران در مرحله حذفی خواهد شد.
6022/ 8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.