به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم های ذوب آهن ایران و الزوراء عراق از ساعت 23 شامگاه سه شنبه از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه بین المللی کربلا و با قضاوت «کریشتانا پریرا» از سریلانکا برگزار شد.
در پایان دیداری تماشایی به تساوی دو بر دو رسید تا با رسیدن به امتیاز 11، صعود خود را در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، قطعی کند.
شاگردان «علیرضا منصوریان» که عملکرد خوبی در فصل جاری این مسابقات داشته اند در این دیدار نیز کار را با در اختیار داشتن توپ و میدان آغاز کردند.
برتری ذوب آهن در دقیقه 28 نتیجه داد و «محمدزبیر نیک نفس» کرنر ارسالی روی دروازه میزبان را در یک رفت و برگشت به گل تبدیل کرد. ذوب آهن نتوانست نیمه نخست را با برتری به اتمام برساند و در دقیقه 44 «علاء عباس» به زیبایی کار را به تساوی کشاند.
تیم میزبان که نیاز مبرمی به پیروزی داشت در نیمه دوم کار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 62 حرکت سریع «احمد جلال» و پاس خوب او موجب شد تا «مهند عبدالرحیم» با تیزهوشی گل دوم الزوراء را به ارمغان آورد.
نماینده ایران که نمی خواست با شکست رو به رو شود در ادامه حملات زیادی را طراحی کرد و در دقیقه 92 «رضا حبیب زاده» که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، گل دوم و تساوی ذوب آهن را به ثمر رساند.
این دیدار وقت های اضافه زیادی داشت و «میلاد فخرالدینی» مدافع ذوب آهن در دقیقه 100 از زمین اخراج شد.
پیش از استقلال و پرسپولیس دیگر نمایندگان ایران با کسب نتایج ضعیف از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازماندند.
پرتاپ سنگ توسط تماشاگران عراقی و ورود به زمین و ضربه به سرحدادی فرکاپیتان ذوب آهن همراه با وقفه ای 9 دقیقه ای از جمله حواشی پایانی این دیدار بود.
** ترکیب الزوراء
جلال حسن، نجم شوان، عباس قاسم، محمد عبدالزهرا، محمد رضا، احمد فاضل، عمر منصوری، حیدر احمد، احمد جلال، مهند عبدالرحیم و علاء عباس
** ترکیب ذوب آهن
محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی(مسعود ابراهیم زاده)، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، محمدزبیر نیک‌نفس(رضا حبیب زاده)، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا (علیرضا چراغعلی) و کریستین اوساگوآنا
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.