به گزارش ایرنا، پس از حذف سرخابی های ایران از لیگ قهرمانان آسیا در شب گذشته، چشم همه ایران به دیگر نماینده کشورمان ذوب آهن است که بر خلاف سرخابی ها توانست نتایج درخشانی در این رقابت ها کسب کند.
با این حال نام ذوب آهن ایران در حالی بر سر زبان ها افتاده است که توانست با سه پیروزی و یک تساوی بازی های درخشانی انجام دهد و تا به امروز با 10 امتیاز نام خود را در صدر این رقابت ها حک کند.
ذوب آهن درحالی شامگاه امروز به مصاف الزورا عراق می رود که سرمربی این تیم دربخشی از نشست خبری قبل از این دیداراظهار داشت: ما به صعود فکر می‌کنیم اما ضمانتی برای این کار نداریم؛ ما 2 بازی سخت پیش رو داریم یکی برابر الزورا و پس از آن در دیدار برابر النصر عربستان که هر دو بازی نیز در کربلا برگزار خواهد شد.
علیرضا منصوریان با بیان اینکه صعود هدف اول ماست که با بیشترین امتیاز بازی‌های باقیمانده را به پایان برسانیم و بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم افزود: ما کربلا را به این خاطر انتخاب کردیم که خانه دوم ایرانی‌هاست؛ به هرحال به بازیکنانم افتخار می‌کنم که تا این مرحله توانستند حضور داشته باشند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان چند سال است که به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کند اما نمی‌تواند به مرحله بالاتر برود، این بار منصوریان با بازیکنان جوان به همراه با تجربه‌های تیم چشم به مراحل بالاتر دارد تا طلسم این سال‌ها شکسته شود.
دیدار رفت بین تیم های ذوب آهن ایران و الزورا عراق در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا امتیازات بین 2 تیم تقسیم شود و در دیدار رفت که امروز برگزار می شود ذوب آهن می تواند فقط با یک امتیاز صعود خود را به دور بعد مسجل کند.
شاگردان منصوریان با سه برد و یک مساوی، تنها یک امتیاز از دو دیدار آینده در آستانه صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.
از گروه B این مسابقات از میان چهار تیم الوحده امارات، الاتحاد عربستان، لوکوموتیو ازبکستان و هم‌چنین الریان قطر یکی حریف نماینده ایران در مرحله حذفی خواهد شد.
دیدار 2 تیم الزورای عراق و ذوب ‌آهن ایران از گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2019 ساعت 23 روز سه ‌شنبه در شهر کربلای عراق برگزار می‌شود و قضاوت آن را کریشتانا پریرا با کمک دنی هماتوگا ، ولادا اسنجیوا و داور چهارم گامینی نیون از سریلانکا بر عهده خواهند داشت.
تیم فوتبال ذوب آهن ایران در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2019 با لباس های سبز رنگ به مصاف حریف عراقی خود می رود؛ بازیکنان الزوراء نیز در این دیدار لباس سفید به تن خواهند کرد. در این دیدار دروازه بان ذوب آهن هم زرد خواهد پوشید.
سبزپوشان ذوب آهن نیز پس از استقلال و پاس که به ترتیب 2و یکبار قهرمان باشگاه های آسیا شدند به همراه همشهری خود سپاهان، چهارمین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 میلادی راه یافته‌ است.
6022 / 8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.