سرهنگ علی صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در 40 روز نخست امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل این میزان سرقت در تیران و کرون کاهش داشت که موجب ناکامی سارقین در انجام اقدام مجرمانه و همچنین دستگیری آن ها شده است.
وی بیان کرد: نگهداری نکردن وسایل گران بها در منزل، رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات امنیتی برای امکان تجاری و مسکونی، هوشیاری نسبت به تردد و رفت آمدهای مشکوک، توجه به توصیه های امنیتی پلیس و همبستگی اجتماعی در حفظ و حراست امنیت محله ها از جمله اقدامات مردم منطقه برای ارتقای امنیت و کاهش سرقت بوده که رقم خورده است.
فرمانده انتظامی تیران و کرون ادامه داد: با همکاری مسئولان در اختصاص خودرو به پلیس و افزایش ناوگان حمل و نقل عملیاتی نیروی انتظامی شهرستان تیم های گشتی افزایش یافته و ورودی و خروجی شهر کنترل و مسیرهای محلی در کنترل پلیس است.
وی یادآورشد: با چنین اقداماتی سرقت منازل 80 درصد کاهش و سرقت های مغازه، تجهیزات داخل ماشین و وسایل و ابزار آلات به صورت متفاوت کاهش داشته است.
وی با بیان این که نصب دوربین های مدار بسته در اطراف شهر و کنترل و ورودی خروجی های شهرستان یکی از برنامه های امسال است، تصریح کرد: با چنین اقدامی علاوه بر کنترل وضعیت ترافیکی مسائل امنیتی منطقه کنترل خواهد شد.
صادقی ایجاد ایست و بازرسی های سیار و مقطعی را در کاهش جرائم و دستگیری مجرمان مهم اعلام کرد و گفت: راه اندازی پاسگاه دائمی در محور های مواصلاتی شهرستان از نیازهایی است که با همکاری نهادهای اداری شهرستان و نیروی انتظامی کشور باید پیگیری شود.
وی به تغییر راهکارهای برای سرقت اشاره و اضافه کرد: روش های نوین از روش های جدید مجرمان برای انجام اقدامات مجرمانه و ضد قانونی است که این موضوع نیز نیازمند هوشمندی مردم است.
تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان و در مسیر مواصلاتی استان های جنوبی کشور قرار گرفته است.
7131/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.