به گزارش ایرنا، محمدرضا آقاباباگلیان روز شنبه در همایش تجلیل از افتخارآفرینی ورزشکاران جانباز و معلول استان در سال 97 در سالن اجتماعات بیمارستان میلاد اصفهان افزود: حمایت باشگاه ها و نهادهایی که می توانند از ورزش حمایت کنند نه تنها به موفقیت ورزشکاران کمک می کند بلکه در افتخارآفرینی در میادین بین المللی نقش شایانی خواهد داشت.
وی اضافه کرد: باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن، مخابرات و نامی نو حامی ورزش جانبازان و معلولان استان هستند و از سایر نهادها و سازمان ها می خواهیم حمایت خود را از ورزش و در صورت امکان از این هیات آغاز کنند.
رییس هیات جانباران و معلولان اصفهان استعدادیابی بعنوان یک رویکرد مهم برای توسعه ورزش اشاره کرد و گفت: در سال جاری برای رشته های 18 گانه هیات برنامه ریزی کرده ایم تا میزان ورزشکاران حرفه ای افزایش پیدا کنند.
آقاباباگلیان فعالیت سازمان ها و تشکل های مردم نهاد در زمینه معلولان را موثر و مفید دانست و افزود: این مجموعه ها می توانند بیش از گذشته ورزش را در برنامه ها و فعالیت های خود بگنجانند تا زمینه ای برای ترغیب و تشویق باشد.
وی با بیان اینکه 12 درصد از تیم ایران در پاراآسیایی 2018 جاکارتا را اصفهانی ها تشکیل دادند، تصریح کرد: این اعضا 21 مدال رنگارنگ کسب کردند و نقش موثری در کسب مقام سوم ایران داشتند و امیدواریم سهمیه و افتخار اصفهانی ها در کنار سایر ملی پوشان در پارالمپیک 2020 توکیو افزایش یابد و سبب شادی و امید برای مردم باشد.
همایش تجلیل از افتخارآفرینی ورزشکاران جانباز و معلول استان اصفهان در سال 97 روز شنبه با هدف تقدیر از ورزشکاران، مربیان و داوران این مجموعه در سالن اجتماعات بیمارستان میلاد اصفهان برگزار شد.
سومین دوره بازیهای پاراآسیایی 2018 مهر پارسال به میزبانی جاکارتا اندونزی آغاز شده و با کسب جایگاه سومی کاروان ورزشی ایران پس از کشورهای چین و کره جنوبی برای نخستین بار در ادوار بازیها پایان یافت.
المپیک تابستانی 2020 از تاریخ 24 ژوئیه (3 مرداد 1399) تا 9 اوت سال 2020 (19 مرداد 1399) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار خواهد شد و پس از آن رقابت های پاراالمپیک در این شهر برگزار می شود.
پیشتر بازی‌های المپیک تابستانی 1964 نیز در توکیو برگزار شده بود.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.