منصور شیشه فروش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ادامه کمک رسانی به استان خوزستان 325 نفر روز کاری با پشتیبانی 15 دستگاه خودروی عملیاتی و مکش فاضلاب از طرف شرکت آبفای اصفهان به همراه 30 دستگاه پمپ آب ، 6 دستگاه موتور برق نسبت به جمع آوری و دفع فاضلاب محله های اهواز اقدام شد.
وی اظهارداشت: همچنین با ارسال سه دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی و پنج دستگاه کامیون به همراه 9 نفر نیروی عملیات و پنج هزار متر گونی از شرکت آب منطقه ای اصفهان به به ایجاد و استحکام سیل بند و خاکریز در اطراف پست های برق اهواز، شمال غرب و شادگان استان خوزستان اقدام شد.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان اضافه کرد: اصفهان به عنوان استان معین در بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه در زلزله 21 آبان 96، عملیات بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده ناشی از سیل فروردین امسال در شهرستان پل دختر را عهده دار است.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس قرار است حدود چهار هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیده از سیل را در شهرستان پل دختر تعمیر و بازسازی کند.
به گزارش ایرنا، درپی اقدامات صورت گرفته توسط استان اصفهان در مهار و کنترل سیل اخیر در استان خوزستان، استاندار آن استان در نامه ای خطاب به عباس رضایی استاندار اصفهان از زحمات و تلاش های ایشان در حادثه سیل اخیر خوزستان تشکر کرد.
غلامرضا شریعتی در این نامه از زحمات و تلاش های شبانه روزی و حضور موثر استاندار اصفهان، مسوولان و دستگاه های اجرایی استان در همراهی و تشریک مساعی با مردم و مدیران خوزستان برای مهار و کنترل سیلاب تشکر و قدردانی کرد.
گزارش ایرنا، سیلاب مهیب و طغیان رودخانه های کرخه، دز و کارون سبب آبگرفتگی مناطق وسیعی از شهرهای دشت آزادگان، شوش ، شوشتر(شعیبیه)، حمیدیه، بستان و بخش های الهایی و اسماعیلیه اهواز شده است.
بیش از 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شمال، مرکز، غرب و جنوب خوزستان دچار آبگرفتگی شده است و بیش از 400هزار نفر در معرض سیلاب طغیانگر قرار گرفته اند.
بر این اساس، استان های تهران، البرز، اصفهان، فارس و کرمان نسبت به گسیل و ارسال امکانات، تجهیزات، ماشین آلات، مواد غذایی و مایحتاج عمومی و در صورت لزوم اعزام افراد متخصص به استان خوزستان اقدام می کنند.
/6026/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.