به گزارش ایرنا، عباس رضایی در این پیام نوشت: درگذشت اسوه صبر و استقامت حاجیه ‏خانم بی بی جان باقری، همسر سردار شهید حاج محمدعلی خانعلی زفره ای و مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر کاظم و صالح خانعلی زفره ای موجب تأثر و تألم خاطر شد.
وی افزود: این مادر صبور و فداکار با ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت، با تربیت فرزندان انقلابی و تقدیم آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، دین خود را به نظام ادا نمود و الگویی درخشان از ایمان و فداکاری را به یادگار گذاشت.
استاندار اصفهان ابزار امید کرد که روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه همسر و فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد.
پیکر مادر شهیدان خانعلی روز یکشنبه در اصفهان تشییع و در گلستان شهیدان این شهر به خاک سپرده شد.
سردار محمدعلی خانعلی زفره پدر شهیدان خانعلی 30 خرداد ۱۳۰۹ در زفره از توابع استان اصفهان به دنیا آمد و ۲۵ دی‌ سال ۱۳6۵ در منطقه شلمچه براثر ترکش به مقام والا شهادت رسید.
شهید کاظم خانعلی فرزند دوم حاجیه‌ خانم بی‌بی جان و شهید محمدعلی کاظمی متولد ۲۰ فروردین سال ۱۳۳۶ در بغداد است که پس از ازدواج به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و ۲۵ فروردین سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به‌عنوان بی‌سیم‌چی در فکه ایلام براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
شهید صالح خانعلی کوچک‌ ترین فرزند این خانواده شهید پرور نیز در سال ۱۳۴۲ چشم به جهان گشود؛ وی پس از چند مرحله حضور در عملیات مختلف سرانجام در روز 25 دی‌ سال 1365 در عملیات کربلای 5 به همراه پدرش شهید محمدعلی خانعلی در منطقه شلمچه براثر ترکش- شیمیایی به شهادت رسید.
استان اصفهان در دوران دفاع مقدس 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
م/س / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.