به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز بااشاره به اهمیت این دیداربرای تمیش اظهارداشت: در دیدارهای فشرده اگر یک اشتباهی توسط بازیکنان صورت گیرد باعث می شود بازی را از دست بدهیم و باید با تمرکز بالایی بازی کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم تراکتورسازی تبریز از تیم های خوب لیگ برتر فوتبال کشور است ، گفت: این تیم قطب سوم فوتبال کشور است و لقب پرشورهای لیگ را دارد.
منصوریان این دیدار را همانند سایر بازی های لیگ دانست و افزود: هدف ما کسب جایگاه ششم در جدول لیگ برتر است و در این راستا برای پیروزی در مقابل تیم خوب تراکتورسازی تبریز تلاش خود را خواهیم کرد.
وی اظهارداشت: این دیداربرای ما اهمیت دارد و تراکتور سازی تبریز برای رسیدن به عنوان قهرمانی می جنگد و تلاش می کند.
منصوریان تصریح کرد : تیم تراکتور سازی بازیکنان خوبی همانند حاج ‌صفی و دژاگه را در اختیار دارد و تیم خوبی را تشکیل دادند.
وی با اشاره به پیروزی این تیم مقابل الوصل امارات اضافه کرد : ذوب آهن با 25 بازیکن بازی می کند و به این موضوع افتخار می کند.
وی با اشاره حاشیه های هفته گذشته تراکتورسازی تبریز و موقعیت این تیم در لیگ بیان کرد : بازیکنان من می توانند از این فرصت استفاده کنند و بهره ببرند.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به از دست دادن موقعیت ها اظهارداشت: این موضوع در لیگ ما بیشتر مشهود است و در لیگ های اروپایی کمتر دیده می شود.
وی افزود: از همه هواداران ذوب آهن که در بازی های قبلی از این تیم با وجود سرمای هوا حمایت کردند قدردانی می کنم و دست آنها را می بوسم و در دیدرا فردا مقابل تراکتور سازی هم به ورزشگاه بیایند و به ما انرژِی دهند.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز جمعه از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.