به گزارش ایرنا، کمال حیدری روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خیران سلامت شبکه بهداشت گلپایگان در سالن اجتماعات این اداره
افزود : در این مدت 490 مرکز از حدود یک هزار مرکز بهداشت و درمان استان با کمک خیران احداث و حدود 22 هزار متر مربع فضای بیمارستانی تعمیر، بهسازی و تجهیز شد.
وی با بیان این که با وجود برخی مشکلات اقتصادی این دانشگاه در یکسال گذشته رتبه بالایی را در عملکرد کشور دارد، تصریح کرد : انجمن خیران، کارشناسان و مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان در چند سال گذشته اقدامات موثری در زمینه تکمیل و تجهیز زیر ساخت ها این شبکه انجام دادند و در سال گذشته شاهد شاهد جشن افتتاح 25 پروژه در این شهرستان بودیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: از نیمه دوم سال 1393 تا اردیبهشت سال گذشته هر دو ماه یک پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان به بهره برداری رسید که اقدام شاخصی در این زمینه است.
ناصر رستمی با اشاره به اینکه تعدادی از خیران سلامت از اردیبهشت سال گذشته تاکنون در راستای اهدای زمین، تجهیزات و بازسازی با شبکه بهداشت و درمان گلپایگان مشارکت داشتند، افزود: خیران در این مدت 83 میلیون و 400 هزار تومان در حوزه بهداشت و سلامت شهرستان کمک نقدی اهدا کردند.
فرماندار گلپایگان در این آیین از خیران سلامت ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضای انجمن خیران سلامت شهرستان که بستر مناسب را برای جذب مشارکت مردمی برای تکمیل زیر ساخت های بهداشتی در راستای ارتقای سلامت مردم برداشتند قدردانی کرد و گفت: این اقدامات خیر خواهانه در جامعه اثرگذار و باقیات و صالحات محسوب می شود.
حسین یار محمدیان افزود: با توجه به شرایط اقصادی، کاهش فروش نفت و خسارت سیل اخیر در کشور، بودجه عمرانی امسال انقباضی است و همچنان نیازمند کمک بخش خصوصی و خیران در تکمیل و احداث پروژه ها در این شهرستان هستیم.
در این آیین از 15 نفر از خیران سلامت این شهرستان تجلیل شدند.
در ادامه این برنامه همچنین بعداز ظهر امروز خانه بهداشت روستای نیوان سوق از توابع گلپایگان که با کمک خیر حاج مرتضی زهری باز سازی کامل شد از سوی جمعی از خیران و مسوولان بازدید و از وی تقدیر شد.
برای بازسازی این خانه بهداشت حدود 150 میلیون تومان هزینه شد.
شهرستان گلپایگان دارای یک بیمارستان دولتی با 85 تخت فعال ، هفت مرکز جامع سلامت، هفت پایگاه سلامت و20 خانه بهداشت است.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026//7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.