به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن ایران سه شنبه شب در فولاد شهر اصفهان دست به کار بزرگی زد و با برتری برابر الوصل امارات در یک قدم صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفه است.
این تیم با کسب این پیروزی 10 امتیازی شد و در صدر جدول گروه A قرار گرفتند و تنها تیم حاضر دو رقمی در لیگ قهرمانان آسیا هستند که در آستانه صعود به دور بعد قرار دارند.
این در حالی است، در گروه B این رقابت ها تیم الوحده امارات با 9 امتیاز، در گروه C تیم الهلال عربستان با 9 امتیاز، در گروه D السد قطر با هفت امتیاز، در گروه E کاشیما آنتلرز ژاپن، با هفت امتیاز، در گروه F سانفر سه هیروشیما ژاپن با 9 امتیاز، در گروه G چونبوک موتورزکروه جنوبی با 6 امتیاز ودر گروه H اولسان هیوندای کروه جنوبی نیز با هشت امتیاز در صدر گروه های خود قرار دارند.
تیم ذوب آهن همچنین در دور برگشت از میان تیم ایرانی حاضر در این رقابت ها تنها تیمی بوده است که توانست پیروز شود و تا کنون بهترین نتایج را در لیگ قهرمانان آسیا 2019 کسب کرده است.
تیم ذوب آهن ایران سه شنبه 17 اردیبهشت در شهر کربلا به مصاب الزورا عراق می رود و تنها با کسب یک امتیاز می تواند از گروه خود صعود کند.
شاگردان منصوریان با سه برد و یک مساوی، تنها یک امتیاز از دو دیدار آینده در آستانه صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.
از گروه B این مسابقات از میان چهار تیم الوحده امارات، الاتحاد عربستان، لوکوموتیو ازبکستان و هم‌چنین الریان قطر یکی حریف نماینده ایران در مرحله حذفی که در مردادماه برگزار می شود خواهد شد.
منصوریان که در این رقابت ها دست به جوانگرایی زده است و با قراردادن جوانان در کنار با تجربه های چون قاسم حدادی فر در تیمش به رویایی فراتر از صعود به مرحله بعد فکر می کند که این رویا نیز برای نماینده خوب ایران دور از دسترس نیست.
سبزپوشان ذوب آهن نیز پس از استقلال و پاس که به ترتیب دو و یکبار قهرمان باشگاه های آسیا شدند به همراه همشهری خود سپاهان، چهارمین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 میلادی راه یافته‌ است.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.