رئیس اداره هواشناسی شهرستان گلپایگان گفت: میزان بارش در سال زراعی جاری تا کنون به 418.1 میلیمتر رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 433 درصد افزایش نشان می دهد.
سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 145.3 میلیمتر این بارش مربوط به بارش های بهاری تا 30فروردین ماه امسال است.
وی با اشاره به اینکه از امروز تا اواخر هفته آینده افت محسوس دما در شهرستان گلپایگان پیش بینی می شود،از کشاورزان و باغداران خواست برای پیشگیری از سرما زدگی نکات ایمنی را رعایت کنند.
حسینی همچنین خاطر نشان کرد: افزایش میزان بارش در سال زراعی به خصوص بارندگی های بهاری امسال، نوید بخش سالی خوب برای کشاورزان است و موجب طراوت و شادابی بیشتر طبیعت گلپایگان خواهد شد.

** صرف 22 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در صنعت برق گلپایگان
مدیر امور برق شهرستان گلپایگان گفت: سال گذشته22 میلیارد ریال اعتبار عمرانی صرف پروژه های برق این شهرستان شد.
شاپور حدادی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مبلغ جذب شده از ردیف بودجه شهرستان و از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان هزینه شده است.
وی گفت: احداث شبکه فشار ضعیف و نصب ترانس جهت متقاضیان جدید، تعویض لوازم اندازه گیری و نصب کنتورهای فهام، نصب ترانس به منظور برطرف کردن ضعف ولتاژ درگلپایگان بلوار مادر، گلشهر خیابان نبوت و روستای آرجان، تبدیل شبکه به کابل خود نگهدار درگوگد و روستای آرجان و تبدیل شبکه به کابل خود نگهدار درگوگد خیابان اصلی از جمله این پروژه ها ست.
حدادی پوراضافه کرد :اجرای پروژه های بهسازی شبکه های برق قلعه موتور، گوگد، رباط پیرعلی، جاده سرآور، اسفرنجان، رباط ملکی، کلوچان، دم آسمان و برطرف کردن حوادث و اتفاقات، نصب یکدستگاه سکسیونر موتوردار و فیدر گیری پست، تعمیرات جاری، نصب چراغ های پراکنده و روشنایی گلزار شهدای هرستانه و بلوار اصلی روستای رباط سرخ از دیگر اقدامات برق شهرستان درسال 97 است.
وی افزود: قطعی فیدرهای فشار متوسط برق شهرستان گلپایگان درسال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد کاهش یافته است.
مدیر امور برق شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و 568مشترک جدید به مشترکان برق شهرستان اضافه شده که از این تعداد 16 مشترک دیماندی و بقیه مشترک عادی بودند.
مشترکان برق شهرستان گلپایگان اکنون به 53 هزار و 330مشترک رسیده است.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6022 ت/7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.