محمد علی ریاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: هم اکنون محور های زرین شهر به شهرکرد در محدوده ˈتونل رخ ˈ و محورهای گلپایگان به خمین، خنداق، موته، خوانسار و علویجه به دلیل بارش باران لغزنده است.
وی افزود: با وجود بارش باران و لغزندگی سطح جاده ها تردد در محورهای استان بدون هیچ محدودیتی در جریان بوده و انتظار می رود رانندگان با نهایت دقت و سرعت مطمئنه در محورها حرکت کنند.
کارشناس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان ادامه داد: در زمان حاضر ترافیک سنگین و آبگرفتگی در جاده های استان وجود ندارد.
ریاحی با بیان این که بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بارش ها تا روز دوشنبه در بیشتر مناطق استان ادامه دارد، اضافه کرد: با توجه به لغزندگی جاده ها به رانندگان توصیه می شود با رعایت احتیاط کامل رانندگی کنند.
وی ضمن تاکید بر اطمینان رانندگان از سلامت خودرو در شرایط جوی بیان کرد: در زمانی که جاده ها لغزنده است رانندگان باید با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه از تغییر مسیر ناگهانی پرهیز کنند تا شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم.
استان اصفهان دارای 11 هزار و500 کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.