به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا؛ در نخستین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران که به روزهای حساس خود رسیده است، ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم صدرنشین پرسپولیس بود که این رقابت با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.
هرچند پرسپولیس با این تساوی با 55 امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد، اما با توجه به دیدارهای دشوار پیش رو باید تلاش مضاعفی برای رسیدن به قهرمانی داشته باشد.
ذوب آهن اصفهان نیز با 30 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.
قضاوت این دیدار را «اشکان خورشیدی» با کمک های «ؤضا سخندان» و «محمدی راهی» برعهده داشت.
تقابل «علیرضا منصوریان» سرمربی ذوب آهن با «برانکو ایوانکوویچ» و نگاه سایر مدعیان به نتیجه این دیدار بر حساسیت های موجود افزوده بود.
بازی با سرعت زیادی از سوی 2 تیم آغاز شد و ذوب آهن عملکرد بهتری در دقایق ابتدایی داشت و چند فرصت نسبی روی دروازه میهمان ایجاد کرد که با واکنش های خوب «علیرضا بیرانوند» همراه شد.
در ادامه نیمه نخست، اشتباهات مکرر بازیکنان در میانه میدان سبب شد تا کیفیت فنی بازی با افت رو به رو شده و در نهایت 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل همراه شد.
پرسپولیس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 می توانست به گل دست یابد که ارسال «بشار رسن» را «علی علیپور» با بی دقتی از دست داد.
در دقیقه 58 تیم ذوب آهن در آستانه گلزنی قرار داشت که ضربه سر «اوساگونا» را «بیرانوند» با واکنشی مناسب از روی خط بیرون کشید.
در دقیقه 89 ضربه سر «محمد نادری» مدافع پیش تاخته پرسپولیس با بدشانسی از کنار دروازه میهمان بیرون رفت.
از ساعت 20 و 15 دقیقه امشب، استقلال تهران یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در ورزشگاه آزادی با ماشین سازی تبریز مصاف می دهد.
*ترکیب پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن(سعید کریمی)، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور
*ترکیب ذوب آهن
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر، اوساگونا، محمدزبیر نیک نفس(رضا حبیب زاده)، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری
8114/6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.