به گزارش ایرنا، سبزپوشان اصفهانی امروز از ساعت 18 در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران در مقابل پرسپولیس بازی دارند که در 2 دوره قبلی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده بود و با 54 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها در سال جاری به دنبال کسب امتیاز بیشتر و کسب سومین قهرمانی متوالی است.
پرسپولیس که با برانکو مربی با تجربه و کارکشته کروات خود و جذب بازیکنان خوب و کارآمد در نیم فصل دوم لیگ برتر، نتایج خوبی را کسب کرد و توانست در سال های اخیر انتظارات هواداران خود را برآورده کند تا جایی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نایب قهرمان این رقابت ها شد.
در جدول لیگ برتر تیم های تراکتورسازی تبریز با 49 امتیاز، استقلال تهران و سپاهان اصفهان نیز با 47 امتیاز قرمزپوشان پایتخت را دنبال می کنند.
در آن طرف میدان دیدار امروز سبزپوشان ذوب آهن که در ابتدای فصل کارشان را با امید نمازی که در آمریکا مربیگری می کرد و در برهه ای از زمان هم دستار کیروش سرمربی سابق تیم ملی بود آغاز کرد و نتوانست رضایت مسئولان باشگاه و هواداران خود را برآورده کند.
در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج ضعیف ذوب ‌آهن و به خصوص باخت 4 بر 1 مقابل تراکتورسازی فشار زیادی را برای جدایی نمازی از ذوب‌آهن ایجاد کرد و علیرضا منصوریان یکی از مربیان جوان فوتبال ایران در انتهای نیم فصل اول جایگزین این مربی شد تا این تیم بتواند در نیم فصل دوم هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد.
اگرچه منصوریان در ابتدای نیم فصل دوم نتایج خوبی را در لیگ برتر نگرفت ولی تلاش این سرمربی نشان داد که مهمترین چیز در فوتبال صبر و اعتماد به بازیکنانش به خصوص بازیکنان جوان است که این اتفاق افتاد در هفته های اخیرنتایج خوبی را کسب کرد.
هر 2 تیم به دنبال پیروزی در این میدان هستند و ذوب آهن در زمان حاضر با 29 امتیاز در رتبه هشتم لیگ 16 تیمی ایران قرار دارد در حالی که در ابتدای نیم فصل دوم در انتهای جدول قرار داشت که خود را به میانه های جدول لیگ برتر فوتبال رساند.
پرسپولیس بازی قبلی خود را در مقابل سایپا با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و ذوب آهن اصفهان نیز توانست با یک گل پیکان تهران را شکست دهند و بازیکنان هر دو تیم با روحیه پیروزی پا به میدان این رقابت خواهند گذاشت.
تیم های ذوب آهن و پرسپولیس تاکنون 35 بار در تاریخ لیگ برتر با هم بازی کردند 13 بار پرسپولیس و 11 بار نیز ذوب‌آهن پیروز میدان بوده است، دیدارهای این دو تیم 11 بار مساوی شده است.
با این حال سبزپوشان دیار نصف جهان در دیدارهای خانگی خود در فولادشهر برابر قرمزپوشان نتایج خوبی را کسب کردند و نیمی از دیدارهای خانگی خود برابر پرسپولیس را با پیروزی سپری کردند، ذوبی ها در 17دوره اخیر لیگ برتر فقط 2مرتبه در ورزشگاه فولادشهر از پرسپولیس شکست خوردند.
دیدار بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 امروز چهارشنبه 28 فروردین در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
این دیدار اشکان خورشیدی با کمک های رضا سخندان و محمد راهی قضاوت می کند.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.