به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در سالن اداره کل راه و شهرسازی افزود: امروز دشمن از یک سو با محاصره مرزهای کشور و از طرف دیگر در داخل با فتنه و توطئه با خیال شوم خود درصدد ضربه زدن به کشور و نظام است.
وی اظهارداشت: این در حالی است که نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت کشور را عهده دار هستند که این یکی از مهم‌ترین نعمت ‌های الهی است.
امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: بهترین مردم کسی است که بیشترین خدمت را به آنان کند و حافظان امنیت همان کسانی هستند که خداو این ماموریت مهم و بزرگ را به آنها داده است.
وی از خدمات هفت ساله فرمانده انتظامی سابق شهرستان اصفهان تقدیر کرد و خلوص، دقت و شجاعت او را سرآمد دانست.
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان در این آیین گفت: امنیت امروز استان مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.
حیدر قاسمی افزود: فلسفه فعالیت در نیروی انتظامی خدمتگزاری و جانفشانی برای مردم است و جابجایی ها به دنبال خدمت بهتر و موثرتر صورت می گیرد.
وی به خدمات ارزنده نیروی انتظامی با وجود کمبودها و کاستی های بسیاری به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی اشاره و اضافه کرد: این نهاد نظامی کارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است و بیش از گذشته مصمم، قاطع و با اقتدار در عرصه حفظ و امنیت کشور حضور دارد.
در این مراسم سرهنگ محمد رضا خدا دوست به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان معرفی و از خدمات سرهنگ حسن یاردوستی قدردانی شد.
سرهنگ حسن یاردوستی حدود هفت سال در سمت فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان فعالیت کرد.
/6026/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.