به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز یکشنبه در دیدار با جانبازان در آسایشگاه شهید مطهری اصفهان با تجلیل از صبر و استواری این جان برکفان دفاع مقدس افزود: جانبازان با اهدای اعضا و جوارح خود در واقع معامله ای با خدا انجام دادند و بینش، تفکر ، ایثار و تقوای آنان در مقابل ناملایمات بسیار ارزشمند است.
استاندار اصفهان در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران با بیان این که جانبازان ولی نعمت ما هستند و بر گردن ما حق دارند، اظهارداشت: سفارش اصلی این بزرگواران به همگان، راه مستقیم خدا و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رضایی ادامه داد: اگر چه آنان کمتر خواسته ای برای خودشان داشتند و اینقدر بزرگوار هستند با تحمل درد و مشقت فراوان خیلی خوب از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و با افزایش سن آنها مشکلات آنان نیز بیشتر می‌ شود.
استاندار اصفهان در مورد اشتغال جانبازان و فرزندان آنان تصریح کرد: این کار مبنای قانونی دارد و همه ادارات در صورت امکان موظف هستند بر مبنا و مسائل قانونی کار این عزیزان را انجام دهند.
به گفته وی یکسری مشکلات آنان در استان و برخی از نیازهای آنان سراسری است در تهران باید برطرف شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان در این دیدار در گفت و گو با ایرنا افزود : در این استان هزار و 200 جانباز وجود دارد که از این تعداد 200 نفرشان جانباز 70 درصد، 257 نفر نخاعی و تعدادی از آنان قطع عضو شیمیایی و اعصاب و روان هستند.
داریوش وکیلی تصریح کرد : در آسایشگاه شهید مطهری روزانه دست کم به 100 نفر جانباز خدمات فیزیوتراپی توانبخشی و خدمات سرپایی ارایه می شود و دست کم 25 نفر به صورت شبانه روزی با دریافت خدمات در این مرکز مستقر هستند.
جانبازان در این دیدار با تقدیر از استاندار اصفهان به بیان مشکلات و نیازهای خودشان از جمله اشتغال فرزندان، تکمیل ساختمان جدید و مناسب سازی معابر پرداختند.
استان اصفهان در دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
م/س 6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.