به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز یکشنبه در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، استمرار تعامل و هماهنگی را از اعضای شورا و شهرداری خواست و افزود: ضرورت تعامل، هماهنگی و همدلی در جهت هم افزایی و خدمت به مردم یکی از وظایف اصلی ماست.
وی از هم افزایی، هماهنگی و همدلی مدیریت شهری اصفهان ابراز خرسندی کرد و گفت: بدنه مدیریت شهری با اتحاد و انسجام توانستند یک شورای متحد، متفق، هماهنگ و سازگار با یکدیگر داشته باشند.
استاندار اصفهان ادامه داد: بدنه مدیریت شهری برای اینکه اتحاد و انسجام و همدلی را با یکدیگر داشته باشند باید از حاشیه ها پرهیز کنند، در شرایط جاری که برخی ها از کاه کوه می سازند و بعضا فضای مجازی نامناسب به این مسائل کمک می کند پرهیز از حاشیه ها و انسجام و همدلی یکی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
رضایی تصریح کرد: معتقدم شوراها نماد مشارکت مردمی در اداره امور کشور هستند، خوشبختانه امروز حل و فصل مسائل و مشکلات بسیاری از شهروندان به عهده شوراهاست.
به گفته وی جمعیت شهری اصفهان 87 درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهد.
استاندار اصفهان با اشاره به وقوع سیل در برخی استان ها یادآور شد: نیروهای بسیاری از شهرداری در شهرستان آق قلا و پلدختر و لرستان و اهواز به سیل زدگان کمک کردند و در این استان ها مستقر هستند.
وی خاطرنشان کرد: منطقه سه و پنج اهواز که بر اثر سیل آسیب دیده به عهده اصفهان است که به سیل زدگان کمک می کنند.
رضایی با اشاره به سیل در اصفهان ادامه داد: تدابیری اندیشیده شد تا سیل در دهاقان و اصفهان و تا حدودی در سمیرم خسارت عمده به بار نیاورد که تنها خساراتی را در پل ها شاهد بودیم.
وی اظهارداشت: باید با دید کارشناسی فضایی برای اصفهان فراهم شود تا از فرسودگی برخی از ساختمان ها جلوگیری و استانداردهای نظام مهندسی را در ساختمان سازی رعایت کنیم.
استاندار اصفهان تصریح کرد: انتظار داریم شورای فهیم شهر اصفهان ابعاد فنی و نظام مهندسی را به صورت جدی در ساختمان ها پیاده سازی کنند تا از برخی خسارت ها جلوگیری شود همچنین مسیل ها را شناسایی کنیم تا در هنگام وقوع سیل شاهد خسارت های جبران ناپذیر نباشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفته گذشته رئیس جمهور آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از نهادهای نظامی رسمی ایران است را واحدی تروریستی معرفی کرد.
فتح الله معین بیان کرد: براساس اظهار نظر روانشناسان این اقدام خود نوعی فعالیت تروریستی است و براین باور هستند که آن چه در ذهن این فرد بوده به این نهاد نظامی ایران نسبت داده است.
وی تصریح کرد: این اقدام عدم تمکین به قوانین بین المللی در جهان از سوی آمریکا بوده است و همه مردم جهان به این امر اذعان دارند، همه اقشار مردم، سپاه را تکریم و رفتار رئیس جمهور و دولت آمریکا را محکوم کردند.
به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر اصفهان 13 عضو دارد.
در شهر اصفهان افزون بر 2 میلیون و 300 هزار نفر زندگی می کنند.
همچنین این خطه دارای 15 منطقه شهری، هفت هزار و 500 هکتار اراضی مسکونی، 700هزار خانه ، حدود 360 هکتار اراضی آموزشی، 50 هکتار پارکینگ، یکهزا رو 100 هکتار فضای عمومی و 300 هکتار باغ داخل محدوده شهری است.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.