به گزارش ایرنا، امیرقلعه نویی جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال تهران افزود: از طرفداران سپاهان عذرخواهی می کنم و از همه بازیکنان تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه در این دیدار مقابل تیم حریف خوب بازی کردیم ، اظهارداشت : در فوتبال چیزی به نام عدالت وجود ندارد، اگر خوب بازی کنید و از موقعیت ها بهره نبرید تنبیه می شوید.
قلعه نویی با بیان اینکه توقف هفت دقیقه ای این دیدار به ضرر تیم ما شد، تصریح کرد : این موضوع باعث شد تیم ما تمرکز لازم خود را از دست بدهند با این حال به تیم استقلال تبریک می گویم و بازیکنان تلاش کردند و فوتبال خوبی بازی کردند.
سرمربی تیم سپاهان ادامه داد : اگر ایرادی از این باخت است به من قلعه نویی بر می گردد و نه کسی دیگر، در این دیدار علی قربانی به دلیل مصدومیت و مهرداد محمدی به دلیل داشتن کارت زد تعویض شد.
قلعه نویی تصریح کرد : بعد از این دیدار تنها فکر و ذکر ما بازی با تیم سایپا است و باید بازیکنان را ریکاوری کرد.
وی در مورد داوری این دیدار بیان کرد : داوری این دیدار خوب بود زاهدی فرد یکی از بهترین داوران در 40 سال اخیر است و نزدیک به صحنه ها قضاوت کرد.
سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه در این دیدار تا دقیقه 80 استقلال نزدیک دروازه ما نشد، گفت: تیم ما خوب فوتبال بازی می کند و سپاهان فرهنگش پهلوانی است.
استقلال هم اکنون با 47 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در رتبه سوم جدول رده بندی جای گرفت تا تنور بازی های لیگ برتر همچنان داغ بماند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.