به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و در پایان استقلال توانست در دقایق پایانی با گلنزی پاتوسی در دقیقه 97 پیروز میدان شود.
این بازی که با حضور گسترده بیش از 60 هزار نفر طرفداران هر دو تیم در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، با حملات گسترده تیم سپاهان شروع شد و تیم سپاهان چند موقعیت خوب توسط بازیکنان خود در همان ابتدای بازی از دست دادند.
تیم میهمان استقلال تهران نیز حملاتی را بر روی دوزاه حریف تدارک دید که ناموفق بو در دقیقه 6 این دیدار بود که یک موقعیت خوب برای تیم استقلال توسط اسماعیلی از بین رفت که با مهار خوب نیازمند رو به روشد.
در ادامه این دیدار در دقیقه 18 بازیکنان سپاهان یک موقعیت گلزنی داشتند که از بین رفت که در این موقعیت ارسال توپ محمدی از سوی سر کیروش استنلی مهاجم سپاهان عبور کرد تا موقعیت خوبی برای سپاهان از بین برود، ضربه سر خالد شفیعی نیز در دقیقه 20 از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
بازیکنان استقلال نیز در ضد حملات یک موقعیت خوب به دست آورد و در دقیقه 30 شوت آیاندا پاتوسی به بیرون رفت.
در دقیقه 24 این دیدار ضربه ضربه کومان را حسینی دروزه بان استقلال به خوبی مهار کرد، تا یک دیدار میهج برای هر دو تیم رقم بخورد.
بازیکنان سپاهان که در این دیدار در مقابل هواداران خود یک بازی خوبی را به نمایش گذاشتند در دقیقه 40 این دیدار توسط مرداد محمدی یک کرنربه دست اورد که این فرصت نیز از دست رفت.
در دقیقه 46 این دیدار بازیکنان استقلال نیز ضربه اوت را از دست دادند و بازیکنان سپاهان نیز یک فرصت گلزنی توسط آقایی از دست دادند که حسینی دروازه بان استقلال توپ را مهار کرد، نیمه اول این دیدار با وجود تلاش هر دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که بازیکنان اسقلال در میانه های میدان صاحب ضربه توپ شدند و فرصتی را از دست دادند.
در آن طرف میدان در دقیقه 52 بازیکنان سپاهان که در نیمه اول بازی بهتری به نمایش گذاشتند در پشت محوطه تیم استقلال توسط مهراد محمدی صاحب ضربه شد که این موقعیت نیز از بین رفت.
در دقیقه 55 سانتر پاتوسی با ضربه سر اسماعیلی به دانشگربازیکن استقلال رسید ولی او نیز در امرو گلزنی ناموفق بود.
بازیکنان استقلال که در نیمه دوم برحملات خود افزودند در دقیقه 65 یک موقعیت و فرصت خوب در ارسال کرنر از دست دادند تا هر دو تیم بازی را با تساوی ادامه دهند.
در یکی از حملات سپاهان در دقیقه 79 سجاد شهباززاده در یک موقعیت تک به تک توپ را با ضربه سر به بیرون زد و یک موقعیت خوب صدردصد گل را سپاهان از دست داد.
بازیکنان سپاهان در دقیقه 69 یک موقعیت خوب از فاصله 20 متری پشت محوطه جریمه به دست اورد که توسط بازیکنان این تیم این فرصت نیز از بین رفت، چند دقیقه بعد سجاد شهبازاده نیز یک موقعیت خوب را از دست داد و بازیکنان استقلال نیز در ضد حمله ناموفق ظاهر شدند، در ادامه بازی منشا نیز در دقیقه 73 یک ضربه به سمت دروازه سپاهان زد که با واکنش خوب نیازمند دروازه بان این تیم رو به رو شد.
در دقیقه 84 ضربه مهاجم تیم سپاهان را باز دروازه بان استقلال مهار کرد تا موقعیت دیگر از دست برود، دریک ضد حمله تیم استقلال تهران در دقیقه 86 در یک ضربه کرنر توسط علی کریمی بازیکن سابق سپاهان به گل رسید ولی داور این گل را مردود اعلام کرد تا بازی با تساوی دنبال شود.
این دیدار در دقایق پایانی علی رغم هیجان بالا و تلاش هر دو تیم برای گلزنی هر دو تیم ناموفق ظاهر شدند تا این که پاتوسی در دقیقه 97 این دیدار و پایان بازی گل برتری استقلال را برای تیمش به ثمر رساند.
در این دیدار برای سپاهان با هدایت امیر قلعه نویی پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی بازی کردند و برای تیم استقلال هم حسین حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ایسما با هدایت شفر به میدان رفتند.
این دیدار را محمد حسین زاهدی فرد با کمک های سعید علی نژادیان و علیرضا ایلدروم قضاوت کردند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.