گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان حاکی است، حسین ریاحی روز سه شنبه با اشاره به افزایش 14 درصدی تعداد ماموریت های اورژانسی به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزود: 421 نفر از آسیب دیدگان حادثه های رانندگی به بیمارستان اعزام شدند که در مقایسه با سال گذشته 18 درصد افزایش داشت.
وی یادآور شد: 70 نفر نیز که دچار آسیب های جزیی شده بودند، در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.
ریاحی به انجام یکهزار و 700 ماموریت از سوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی کاشان در جریان طرح نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: 857 نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند که در مقایسه با سال پیش 40 درصد افزایش یافته است.
تنها در 10 روز نخست طرح نوروزی سال گذشته 259 حادثه ترافیکی شامل 184 حادثه رانندگی درون شهری و 75 حادثه جاده ای با 211 آسیب دیده در محورهای منتهی به شهرستان کاشان رخ داده بود.
20 پایگاه (13 پایگاه جاده ای و هفت پایگاه شهری) فوریت های پزشکی با 40 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتور آمبولانس از 25 اسفند تا 17 فروردین ماه در منطقه کاشان خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را بر عهده داشت.
جمعیت نزدیک به 470 هزار نفری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.