به گزارش ایرنا؛ تیم ذوب آهن ایران امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان 2019 آسیا در ورزشگاه اختصاصی الوصل به مصاف این تیم اماراتی رفت.
«علیرضا منصوریان» در این دیدار با ترکیب رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، حمید مطهری، زبیر نیک‌نفس محمدرضا حسینی و اوساگونا به میدان رفت.
این در حالی است که الوصلی ها با حمید نجار، عبدالله صالح، عبدالله جاسم، علی حسن، کایو، خلیل خمیس، خمیس اسماعیل، یوسف احمد، سالم جمعه، هزاع الفارسی و علی صالح در برابر ذوب آهن صف آرایی کردند.
در نیمه نخست این بازی که به قضاوت «یاماتو یودی» داور ژاپنی برگزار شد، ابتدا «احمد صالح» در دقیقه 15 برای تیم الوصل امارات گلزنی کرد اما این گل یک دقیقه هم دوام نیاورد و «کریستین اوساگونا» در دقیقه 16 بازی را به تساوی کشاند و « امیر ارسلان مطهری» در دقیقه 35 ذوب آهن را پیش انداخت.
در نیمه دوم بازی نیز تلاش های تیم اماراتی نتیجه ای در پی نداشت و باز هم این نماینده ایران بود که به دفعات دروازه حریف را تهدید کرد و در نهایت نیز «حمید بوحمدان» با به ثمر رساندن گل سوم ذوب آهن، کار الوصل را تمام کرد.
تیم ذوب آهن با احتساب سه امتیاز این دیدار هم اکنون با 7 امتیاز صدرنشین گروه اول رقابت ها محسوب می شود.
لازم به ذکر است در دیگر دیدار این گروه، بازی تیم های النصر عربستان و الزورا با نتیجه یک بر صفر به سود الزورا در حال پیگیری است.
3991/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.