به گزارش ایرنا، علی یارمحمدیان روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که در برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه ها در سال جاری توجه ویژه ای بر توسعه تولیدات داخلی شد، افزود: در سال جدید نشانه ‌های تولیدات داخلی و توسعه کسب و کار بیش از گذشته در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ظاهر می‌شود.
وی نقش نمایشگاه را در توسعه کسب و کار و نیز اقتصاد تاثیرگذار دانست و بیان کرد: هیچ کدام از وسایل ارتباط جمعی همچون نمایشگاه دارای کارکرد چند بعدی نیستند.
یارمحمدیان اظهارداشت: حضور در نمایشگاه‌ها، جنبه مهمی از پیش‌ برد فروش را در بر می ‌گیرد و این فرصت را فراهم می‌آورد که با در معرض قرار دادن تولیدات و خدمات، مشتریان بالقوه شناسایی شوند در این راستا افزایش فروش نیز افزایش تولید را به دنبال خواهد داشت و به رونق کسب و کار منجر می شود.
وی، رسالت اصلی نمایشگاه را تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات تجاری و رونق مبادلات دانست و تصریح کرد: خدمتی که نمایشگاه به سیستم توزیع می‌کند بسیار فراتر از آن است که به عنوان یک مرکز خرید و فروش تلقی شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: شرکت نمایشگاه‌ ‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال جدید توجه ویژه‌ ای به بخش خصوصی دارد به همین منظور برگزاری تعداد بسیار زیادی از نمایشگاه ‌ها در سال جاری به شرکت‌های خصوصی برگزار کننده نمایشگاه واگذار شده تا شاهد برگزاری نمایشگاه‌ های با کیفیت و مخاطب‌ پسندتر باشیم.
وی ادامه داد: به همین منظور بخش خصوصی را برای کمک به توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی به کار گرفته تا شاهد ایجاد رونق در کسب و کار باشیم.
یارمحمدیان، سال جاری را سال سخت اقتصادی دانست و اظهار داشت: در شرایطی که بسیاری از کارشناسان، سال جدید را سالی حساس و مهم از نظر اقتصادی دانسته ‌اند، معتقدیم که می‌ توان با استفاده از فرصت‌ های صنعت نمایشگاهی، شرایطی مطلوب برای توسعه و رونق کسب و کارها فراهم آورد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 49 رویداد نمایشگاهی تحت عنوان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در اصفهان برگزار شد.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.