به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سپید رود رشت از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 18:45 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و در پایان صفر بر صفر مساوی شد.
در ابتدای این دیدار بازیکنان ذوب آهن که در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کردند حملات گسترده ای را بر روی دروازه میهمان تدارک دیدند که با بی دقتی مهاجمان به بیرون رفت،در آن طرف میدان تیم حریف در ضد حملات موفق نبود.
در دقیقه 17 این دیدار شوت نیک ‌نفس از روی ضربه ایستگاهی را ایمان صادقی دروازه بان حریف مهار کرد.
بازیکنان ذوب آهن در دقیقه سی و پنج یک موقعیت دیگر داشت که به بیرون رفت، در دقیقه 56 وقتی که آفساید فخرالدینی در شرایط مشکوکی اعلام شد، ارسال زمینی این بازیکن را عباسی به خوبی با تکل به موقع دفع کرد.
همچنین اوساگوآنا در محوطه جریمه سپیدرود روی زمین افتاد که در این صحنه داور اعتقادی به پنالتی نداشت، همچنین در دقیقه 84 ضربه سر اوساگانا به گل تبدیل شد که داور گل را مردود اعلام کرد.
در پایان با وجود تلاش هر دو تیم این بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت.
این دیدار را موعود بنیادی ‌فر باکمک‌های مهدی الوندی و امیررضا آشورماهانی قضاوت کردند.
در تیم ذوب آهن رشید مظاهری ،وحید محمدزاده،نیما طاهری ،میلاد فخرالدینی،مسعود ابراهیم‌زاده، علیرضا چراغعلی(60- محمدرضا حسینی)محمد زبیر نیک‌ نفس ، مارین سیلوا(80- رضا حبیب‌زاده)محمدرضا عباسی(31- قاسم حدادی‌فر)امیر ارسلان مطهری و کریستین اوساگوآنا با هدایت علیرضا منصوریان بازی کردند.
همچنین در سپیدرود رشت ایمان صادقی ،لوکا نوزادزه، میثم تهی ‌دست، میلاد شیخ ‌سلیمانی، ابراهیم لطفی، میلاد قربان ‌زاده و محمدرضا مهدوی(64- میثم فردوسی) محمد بلبلی(81- محمد غلامی)هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی، مهدی محمدیاری(54- علی عباسی) با سرمربی: گری نادر دست‌نشان به میدان رفتند.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.