منصور شیشه فروش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکیپ های امدادی همچنان تمام تلاش خود را برای کنترل وضعیت و راهگشایی برای ورود به آن منطقه می کنند.
وی اظهارداشت: از سوی دیگر آب روستاهای 'شهید'، 'کهنگان'، 'نقل' و 'دنگزلو' نیز به‌ دلیل سیل بردگی همچنان قطع است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین 23 روستا در منطقه پادنا علیا، 'بیده' و 'کیفته' که از مجتمع چهل چشمه آب می گرفتند به علت سیلابی شدن رودخانه و کدورت آب با مشکل مواجه شدند که اکنون به وسیله تانکر و آب بسته بندی مشکل آنها در حال برطرف شدن است.
وی مسدود شدن جاده سرباز، تخریب جاده ده بزرگ و قطع برق و رانش زمین در روستای دشت بال و تل محمد، شکستن پل بزرگ ارتباطی هشت روستا، آبگرفتگی منازل روستای پادنای علیا و سه واحد پرورش ماهی و خسارت به اشجار و باغ های سیب را آخرین وضعیت شهرستان سمیرم در نتیجه وقوع سیل عنوان کرد.
شیشه فروش اضافه کرد : در این راستا جمعی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان امروز با حضور در شهرستان سمیرم با برپایی جلسات اضطراری از نزدیک به مشکلات منطقه رسیدگی می کنند و اقدامات لازم صورت می گیرد.
در پی وقوع بارش های رگباری و سیلابی شدن برخی مناطق به ویژه در غرب و جنوب استان که از هفته گذشته تا کنون ادامه داشته به چهار هزار و 925 واحد مسکونی،210 کیلومتر راه، 20 دستگاه پل آبرو و بزرگ، و اراضی کشاورزی، ابنیه و تاسیسات زیربنایی استان اصفهان ، 2 هزار و 640 میلیارد ریال خسارت وارد شده است.
واحد های خسارت دیده بیشتر در مناطق جنوبی و سمیرم، بخش شرقی همچون دهستان های بهارستان و کوهستان، جبل، کوهپایه، خورو بیابانک و نایین و شهرستان های غرب استان اصفهان واقع هستند.
شهرستان 100 هزار نفری سمیرم با 150 روستا و آبادی، چهار بخش مرکزی، دناکوه، وردشت و پادنا و چهار شهر ونک، سمیرم، حنا و کُمه در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.